Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, Nicko och Pulver, klassiker! Har aldrig sett just de där faktisktÖrjan Lax sa:- Uaaaaaa, ha, ha, ha, haa!!(?)
Då vet du väl rysslands snabbaste korvstoppare heter?cubeforce sa:Vad sa Michail Gorbatjov dagen efter olyckan i Tjernobyl?
I går ba tjoff!
Jag tror jag vet. Korv-ba'-tjoff!weldion sa:Då vet du väl rysslands snabbaste korvstoppare heter?cubeforce sa:Vad sa Michail Gorbatjov dagen efter olyckan i Tjernobyl?
I går ba tjoff!
pennan sa:Dom söker elektriker till bårhuset, dom behöver en likriktare.
Plötsligt händer det?42Hz sa:Vad är det för likhet med en handtralla och Triss?
Rätt vad det är sitter du med en miljon i näven!42Hz sa:Vad är det för likhet med en handtralla och Triss?
Sambal Oelek sa:Vad är det sämsta man kan heta om man ska boka dubbelrum i Italien?
Uno Persson
Alex Supertramp sa:Hörde på cykelradion att slipsen har blivit en fluga igen. Har programmet inspelat på kassett, men det blir väl inget (media)drev för det. Isf får ni dämpa er lite. Och sluta gaffla. Förresten, merchkx mina inlägg ens? Jag försöker ju ta det vacch(i)ert numera. Drar en öl (olja på tyska, va?) efter en bra cykel/rep-dag. Hoppas jag inte däckar här i fåtöljen medan jag begrundar navet i livscykeln. Skål!
jonaspaulsson sa:"Har du sett den där unga israeliska killen som cyklar?"
"Jag tror det, det är han som kör med Bar Mitts va?"