Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag, men tipsar om denna tråd framöverTänkte jag slänger ut en tråd här, någon som kör GBG-STHLM förhållandevis snart?
Tack :)Inte jag, men tipsar om denna tråd framöver
Hur är allt annat än föret i GBG?
Jag tänker mig att vi kan diskutera t. ex. fesk och annat Göteborgs-gôttigt här, och så fokuserar den andra tråden på föret, för de som primärt är intresserade av den biten. Annat att diskutera: byggen, film från Göteborg (helst cykling, inte Håkan Hellström-konserter), osv. PS. Detta är inte...happyride.se
?
Är väl bara lite dagg? Torkar upp när solen tittar fram i april.
Djärva stigval i dagens före, med eller utan stigsabotage!Kör 1-2 ggr i veckan i ÄGB och upplever att sabotagen på stigarna blivit värre iom begränsningarna som nu råder. Idag var det flera större träd som var nedbrutna på diverse ställen över den svarta leden. + en strategiskt utplacerad taggtråd på 'DH for Goats' påväg mot 'DH for Oldies'.Visa bilaga 602913
Du polisanmälde det där va?Kör 1-2 ggr i veckan i ÄGB och upplever att sabotagen på stigarna blivit värre iom begränsningarna som nu råder. Idag var det flera större träd som var nedbrutna på diverse ställen över den svarta leden. + en strategiskt utplacerad taggtråd på 'DH for Goats' påväg mot 'DH for Oldies'.
Hmm, det där var riktigt illa ja. Håller med om att taggtråd eller andra direkt farliga fällor bör polisanmälas.Kör 1-2 ggr i veckan i ÄGB och upplever att sabotagen på stigarna blivit värre iom begränsningarna som nu råder. Idag var det flera större träd som var nedbrutna på diverse ställen över den svarta leden. + en strategiskt utplacerad taggtråd på 'DH for Goats' påväg mot 'DH for Oldies'.
Tupplur mid-ride är la gött änna.
Någon som var på mötet och kan berätta om dagens ”snöröjning” utfördes enligt riktlinjerna?
@Rattnalle var inte imponerad av snöröjningen i en annan tråd iaf. Själv har jag inte varit utanför dörren idag.Någon som var på mötet och kan berätta om dagens ”snöröjning” utfördes enligt riktlinjerna?
Det var iofs bara närmast hemma vid åtta när jag gick till vagnen, kollade inte så noga resten av vägen. När jag kom hem sen hade de plogat.@Rattnalle var inte imponerad av snöröjningen i en annan tråd iaf. Själv har jag inte varit utanför dörren idag.
Om det slutar snöa vid 10 är det svårt att ha skottat färdigt vid 8....Det var iofs bara närmast hemma vid åtta när jag gick till vagnen, kollade inte så noga resten av vägen. När jag kom hem sen hade de plogat.
Om man lyckats prioritera att köra ett varv på de flesta gatorna vid det laget kan jag tycka det är rimligt att förvänta sig att man hunnit med pendelcykelstråk också. Det är väldigt mycket lättare att köra bil i tio cm snö än att cykla.Om det slutar snöa vid 10 är det svårt att ha skottat färdigt vid 8....
Det finns väl en käck röd slinga utmärkt på TF har jag för migVart fan vågar man cykla i ÄGB nu för tiden? Pine Forrest, Grisryggen + Delikata? Har noll koll på vilka leder man får cykla nu.
Inte vad jag kan seDet finns väl en käck röd slinga utmärkt på TF har jag för mig
Du kan se vilka leder som dom officiella slingorna följer på trailforks.Vart fan vågar man cykla i ÄGB nu för tiden? Pine Forrest, Grisryggen + Delikata? Har noll koll på vilka leder man får cykla nu.
Official MTB-Led Svart RouteInte vad jag kan se
Kör på bara, ingen bryr sig om du "kommer lite fel".Vart fan vågar man cykla i ÄGB nu för tiden? Pine Forrest, Grisryggen + Delikata? Har noll koll på vilka leder man får cykla nu.
Tack! Konstigt att jag inte kan hitta slingorna i appen. Både Grisryggen, Kotten Alternativ och Kanada är tydligen OK att köra.Official MTB-Led Svart Route
Officiel MTB-Led Röd Route
Official MTB-Led Blå Route
Du kan behöva synka om regionen, vill minnas att trailforks inte gör det av sig själv.Tack! Konstigt att jag inte kan hitta slingorna i appen. Både Grisryggen, Kotten Alternativ och Kanada är tydligen OK att köra.
Visa bilaga 607832
Någon hade inte fått pressreleasen…
Visa bilaga 607833
Kass teknik och ännu sämre bromsverkan ledde till faceplant.
? Nä. Fotona är från två olika ställen. Jag drog över rötter i hög fart och hojen smet i sidled. Min bakbroms tog så jäkla dåligt så jag fick inte ner farten. Har nu beställt både ny skärm till hjälmen och nya bromsklossar. ?Men va hände? Gick över styret på grund av en liggande gren?
Hoppas det gick ok trots krasch, tyckte det var halare än förväntat i ÄGB idagVisa bilaga 607832
Någon hade inte fått pressreleasen…
Visa bilaga 607833
Kass teknik och ännu sämre bromsverkan ledde till faceplant.