Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Andra sidan av?Finns det inte en kork på andra sidan?
I vajerns förlängning på andra sidan handtagetAndra sidan av?
Det är vridväxelhandtag.I vajerns förlängning på andra sidan handtaget
Det är vridväxelhandtag.
Ytterligare en bildFinns det inget lock att skruva av?
Det gråa som det står nexus på, ser ut att finnas en skruv där
Ja, se förra bilden för översikt.Vad är det. Skruv?
Skruva upp den och kolla under locket då.Ja, se förra bilden för översikt.
Japp. Locket ska bort. Då ser du.Skruva upp den och kolla under locket då.
Mitt handtag ser annorlunda ut. Det finns bara en skruv (på en annan plats än på skissen) som sitter på locket. Den har jag tagit bort. Sedan finns det två andra skruvar som sitter i andra delar av handtaget, men att lossa på dem gjorde ingen uppenbar skillnad (det kan ju föralldel bero på att locket "klibbat fast" lite eftersom jag aldrig öppnat detta tidigare).
Ja, men principen kommer att vara densamma. Jag skulle ta och bända lätt med en tunn mejsel utefter kanten där Herr Wire går in i hålet. Det ser tyvärr ut som att justerskruven för att ställa in spänningen på vajern har brutits av (plastpluppen som dinglar där) -- kanske går att limma. Om allt verkligen skiter sig är det ju också inte hela världen eftersom det är en billig del som är lätt att byta ut.Mitt handtag ser annorlunda ut. Det finns bara en skruv (på en annan plats än på skissen) som sitter på locket. Den har jag tagit bort. Sedan finns det två andra skruvar som sitter i andra delar av handtaget, men att lossa på dem gjorde ingen uppenbar skillnad (det kan ju föralldel bero på att locket "klibbat fast" lite eftersom jag aldrig öppnat detta tidigare).Visa bilaga 478086