Tim.ekendahl
Medlem
Hur fixar jag detta? Dropper post.
Jag skulle försöka att görs min dropper lite snabbare eftersom den var långsam och nu så förstår jag inte hur de här metall bitarna funkar elle hur dom ska sättas in.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hylsan med ”minuset ” är gängad och ska skruvas på gängorna där nere, sitter en dammtätning på den så glider trögt men tryck den neråt på stolpen. Den är fingängad så det är många varv, skruva för hand tills det tar stopp.Jag skulle försöka att görs min dropper lite snabbare eftersom den var långsam och nu så förstår jag inte hur de här metall bitarna funkar elle hur dom ska sättas in.Visa bilaga 690373
Det var tyvärr inte det som var problemet, jag tror att jag har råkat förlänga för långt så att man kan se de här tre guldiga gängorna. Jag fick i dom men nu skrapar den.Lossa sadelstolpsklämman och flytta upp stolpen en halv cm såg på bilden att O-ringen sitter kvar närmast ramen .
Metallbitarna borde sitta i utfasningar längre in i stolpen. Du har inte tagit isär stolpen mer och då när du återmonterade glömt att sätta i dem? De borde i mina ögon inte sitta där de sitter nu. Den länkade youtubevideon är bra.Jag skulle försöka att görs min dropper lite snabbare eftersom den var långsam och nu så förstår jag inte hur de här metall bitarna funkar elle hur dom ska sättas in.Visa bilaga 690373
Den ser ut som någon sorts olja,Visa bilaga 690509
Om det inte är fel på mina ögon och/eller skalle så ser den väldigt sliten ut!!