Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DD88 sa:Bäst vore det väl om jägarna kunde skjuta varandra istället för att skadeskjuta djur, medför ju mindre inavel och friskare stam, samtidigt som man håller ner populationen.
Luthman Photography sa:Surt! Inte för att jag brukar åka i Åre så mkt, men det lockar ju ännu mindre när vm8an är stängd....
s sa:Luthman Photography sa:Surt! Inte för att jag brukar åka i Åre så mkt, men det lockar ju ännu mindre när vm8an är stängd....
+1
Västra delen blir mer eller mindre värdelös om man inte älskar att rulla grusvägstransport och stå i kö till kabinbanan som är stängd p.g.a. dödsbris.
Så, vart åker man i sommar då om man vill ha något större och mer varierat än Järvsö och Gesunda?
På alla riktiga sätt att räkna nämligen resursåtgång per enhet mat du äter, nej. Att det sedan kanske inte är resurser det råder så stor konkurrens om är en helt annan femma.Kung_Gustaf sa:DD88 sa:Bäst vore det väl om jägarna kunde skjuta varandra istället för att skadeskjuta djur, medför ju mindre inavel och friskare stam, samtidigt som man håller ner populationen.
Du vet att morötterna du äter har större miljöpåverkan än rådjuret jag tänker tillaga till middag idag?
En vecka i hafjell i juli kanske vore något.. Hur pass nybörjarvänligt är det där?AddeN sa:Hafjell med mig S. :)
Rattnalle sa:En vecka i hafjell i juli kanske vore något.. Hur pass nybörjarvänligt är det där?AddeN sa:Hafjell med mig S. :)
AddeN sa:Hafjell med mig S. :)
Rattnalle sa:En vecka i hafjell i juli kanske vore något.. Hur pass nybörjarvänligt är det där?AddeN sa:Hafjell med mig S. :)