Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fickpingis?2006 var första riktiga racern, en scatante alu-ram med ultegra för kanske 1000 dollar i ett platt Oklahoma med väldigt raka vägar. Sen blev det en Gary fisher mtb 2009 och sedan dess har det bara gått utför.. inne på 4:e racern och 7:e mtbn..
Hade dock en cresent mtb i slutet av 90-talet men blev ingen seriös cykling av det
Edit: bild från första dagen med fincykel, tänk om man visste då vilken dyr hobby man skaffat sig.. hade nog varit bättre att satsa på pingis =D
Visa bilaga 727472
BMX -84 sen MTB tidigt 90 sen dog det ut. Drog igång igen med mtb och lvg runt -10 talet då jag behövde en billig hobby vid sidan av.
Vad var den dyra hobbyn?
Som en svensk motpol till Brandon Semenuk!Jag är rallyförare och cyklar vid sidan av.
somliga straffar gud med detsamma. för mycket bilder på bilar i tråden!
Inte längre i min ägo utan styrs nu (mkt sällan) av en äldre släkting. Nu i ”standardcykel-förklädnad”. Men vissa originaldelar finns allt kvar.1990 sålde jag min Crescent Kompakt och köpte istället en mtb i Tommy Johanssons ”garage-shop” i Älvsjö. Ångrade aldrig beslutet.
drömcykel. men måste varit begagnad då 1990? ser ut som mitten av åttiotalet.Inte längre i min ägo utan styrs nu (mkt sällan) av en äldre släkting. Nu i ”standardcykel-förklädnad”. Men vissa originaldelar finns allt kvar. Visa bilaga 727619
Nej den var ny, vad jag minns. Var ju ett tag sedan.drömcykel. men måste varit begagnad då 1990? ser ut som mitten av åttiotalet.
Fan va lyxigt att kunna prenumerera, själv fick jag åka till presstopp på Sveavägen å hoppas på att de tagit hem denMin första MTB fick jag som liten ca 1986 och cyklade mest genom rabatter och annat. Sedan var man hooked. 90-talet var en magisk tid att köra (och leva) MTB. Höjdpunkten varje månad var när senaste numret av Mountainbike Action landade hemma direkt från USA. Då var det ju dessutom ekonomiskt rimligt att köpa top-of-the-line-modellerna (cycle pro, nishiki, scott, miyata, ...). Idag bygger jag mina cyklar själv.
Minns en löparrunda med Becke, på 14 km Svettis-Sunnersta ToR. Första gången jag fick blodsmak i munnen, nedför sjukhusbacken.Började träna hårt 1982, första två åren med den här herren. Trea på JSM där Segersäll vann. Tufft att tävla mot Segersäll och Prim.