Hur många cyklar har du

Hur många cyklar har du
3 som används. Sen står dom andra familjemedlemmarnas cyklar och lite gamla grejer inlåsta på samma ställe.

1 hardtail
1 racer
1 Dh

Hur många cyklar har du
I garaget:
Finracer
FinMTB
FulMTB
SSMTB
PendlarMTB
PendlarSSRacer
+Två med motor och sambons standardhoj

Hos föräldrarna finns även en gammelracer plus en gammelracerpendlare i min ägo som inte fick plats.

Hur många cyklar har du
1 Merida sshtmtb, bara för att.. Återvunnet LX. Funkar att skutta runt med.
1 hydraulbromsad stor Merida vardagshojmtb, för långturer lvg. LX-kittad
1 lekfullt mindre Trek snyggingmtb. XT-nivå.
1 gammal fräsch 17kg GT bmx, när behov uppstår.

Det skiftar lite.

Hur många cyklar har du
Få se nu... De som är helt ihopsatta och används är XO-1:an, Batavusen, Den ena Miyatan (100), den andra Miyatan (Terra Runner), Monarken, Den oranga Crescenten (70-tals Competition 12) och den rosa Crescenten (Fashion Line). Gary Fischer Joshuan behöver bytas framgaffel på. Den ena RB-1:an är helt nedplockad. Den andra är bara en ram än så länge, men jag har delar till den. Miyata On Off Road Runnern ska också sättas ihop. MB-3 ramen är för liten, den ska jag byta bort. MB-2 ramen är nog också för liten. De två Miyata 1000 LT ramarna borde jag också göra mig av med. Den gamla Crescent pojk/speedway-cykeln är nog användbar som den är, men behöver gås igenom. Och sedan har jag några andra blandade cyklar som är utlånad på obestämd tid till syrrans kollektiv. Tre eller fyra tror jag det var. Jaha, hur många blev det egentligen?

Senast redigerad av en moderator:
Hur många cyklar har du
Jag slutade räkna vid 22, fast dom flesta kommer aldrig att bli kompletta cyklar igen: Donatorer till andra cyklar.

Och så sprang jag på en Union Flamingo Sport under ett tjockt dammtäcke häromdagen, så det blev en cykel till...

Hur många cyklar har du
1 mtb
1 racer
1 pendlare byggd på min gamla mtb.
1 damcykel (för att köpa frallor och glass när jag är i stugan)
1 paketcykel (renoveringsprojekt)

Men va sjutton ! Jag behöver nog ett par cyklar till.

Tillbaka
Topp