Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Om jag cyklar två mil imorgon så är jag uppe i tvåhundra. Klent, men kilometermätaren tenderar att öka exponentiellt med sommarens intåg. Bara man inte börjar tänka.

Hur många mil i år?
1500 mil passerat. Verkar bli jämnt skägg med 2018

6D68F20B-6A89-4FAA-991B-B6F7436B5409.jpeg

Hur många mil i år?
Avslutade året med en fin siffra, 321 mil. Var av absoluta merparten var stigcykling. Målet för 2022 är 365+, men då med en hel del extra kvalitet i passen. Gott nytt år!
Mmm, det gick ju sådär. Covid, halsfluss, knäproblem och evighetslång höstförkylning. Typ 190 mil - orkar inte ens kontrollera saken - och vågen slår nya rekord.

Hur många mil i år?
Alldeles för lite. En cykel gick sönder, svårt att få tag i delar, ett cykelköp som gått tokfel (får se vad tingsrätten) säger och skador. Fått ihop ca 120 mil sedan maj.

Hur många mil i år?
Alldeles för lite. En cykel gick sönder, svårt att få tag i delar, ett cykelköp som gått tokfel (får se vad tingsrätten) säger och skador. Fått ihop ca 120 mil sedan maj.
Är det denna som tingsrätten kanske skall ha en åsikt om?

Hur många mil i år?
Attans, trodde trådrubriken gällde.
Glömde att detta är Happy, ska inte upprepas.....?

Hur många mil i år?
Vet inte riktigt men klart är att 2022 blir det första året sedan jag började med cykling för drygt 15 år sedan som jag inte kommer upp i 1000 mil. Efterhängsen fotskada ställer till det.

Hoppas få ordning på det till 2023.

Senast ändrad:
Hur många mil i år?
Jag tycker antalet mil är hur kul som helst, nästan själva kärnan i cykling. Som en dam på vandring spontant utbrast: vid ett möte med mig: Man skulle cyklat stället, för man kommer så mycket längre!

En tur på någrahundra mil är ju ingen omöjlighet om man tar en vecka ledigt och då är jag ända uppe vid treriksröset. Långturer är helt klart något jag kommer fortsätta med!

Runt 1700 utemil har det blivit för min del i år, de flesta under andra halvåret. Plus då ganska mycket tid på trainern i början av året.

Hur många mil i år?
Vet inte riktigt men klart är att 2022 blir det första året sedan jag började med cykling för drygt 15 år sedan som jag inte kommer upp i 1000 mil. Efterhängsen fotskada ställer till det.

Hoppas få ordning på det till 2023.
Du fixar det. Stark och lätt kropp är bra för läkningen. Behöver du återhämta dig får du hjälpa nån cyklist med punktering på GC. Det är du, jag och Sagan som gör sånt. ? Krya på foten nu.

Hur många mil i år?
Tack för uppmuntran o pepp!

Hoppas vi ses nån mer gång ute på vägarna.
Jag fixade ett nytt pass. Frugan och jag är i valet och kvalet om vi skall ta ett par veckor på GC i februari. Det som bromsar lite är att covid verkar eskalera igen. Jag är inte rädd, men vill ogärna bidra till smittspridning. Utöver det är det inte lika inspirerande med berg när man inte är i form alls för uppgiften.

Hur många mil i år?
Jag fixade ett nytt pass. Frugan och jag är i valet och kvalet om vi skall ta ett par veckor på GC i februari. Det som bromsar lite är att covid verkar eskalera igen. Jag är inte rädd, men vill ogärna bidra till smittspridning. Utöver det är det inte lika inspirerande med berg när man inte är i form alls för uppgiften.
Ah förstår. Själv åker jag ner i mitten av januari och fixar det sista med lägenheten och så jag får börja det nya året med några om än försiktiga mil. Vem vet kanske blir en Ekerötur istället.

Ursäkta OT:andet

Hur många mil i år?
Ah förstår. Själv åker jag ner i mitten av januari och fixar det sista med lägenheten och så jag får börja det nya året med några om än försiktiga mil. Vem vet kanske blir en Ekerötur istället.

Ursäkta OT:andet
Ber också om ursäkt att det spårade ur från ämnet. Vi kan ses härute på cykel så är vi tillbaka på att få ihop mil i alla fall.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp