Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Nu blir det inte fler turer i år...
IMG_0902.png

Hur många mil i år?
Hur många mil i år?
Inte i form som krävdes för vad? Det är väl bara att cykla mer om man vill vara i bättre form? :unsure:
Är det mäta/vägatourettesen som gör sig påmind?

Finns fler alternativ.
Träna mindre.
Träna annorlunda.
Träna andra former.
Sova mer.
Äta mer/mindre/annorlunda.
T.ex.

Även om du avskyr att det är så, så kvarstår det faktumet att mäta är att veta.
(hur man sen klarar av att tillgodogöra sig vetskapen är en helt annan pilsner)

2024, max 800-1000 mil eller så. Beror på fördelningen grus/stig/asfalt.

Hur många mil i år?
Är det mäta/vägatourettesen som gör sig påmind?

Finns fler alternativ.
Träna mindre.
Träna annorlunda.
Träna andra former.
Sova mer.
Äta mer/mindre/annorlunda.
T.ex.

Även om du avskyr att det är så, så kvarstår det faktumet att mäta är att veta.
(hur man sen klarar av att tillgodogöra sig vetskapen är en helt annan pilsner)

2024, max 800-1000 mil eller så. Beror på fördelningen grus/stig/asfalt.
Ja, det är nog "mäta/vägatourettsen". Alltså den där tvångstanken om att man måste mäta och väga allt.
Bäst du vänder dig till dem som är drabbade istället för till mig.

Hur många mil i år?
2800 mil... Hade en svacka i november annars hade det varit kul att kommer över 30.
700 mil kvar o Strava kliver över 200 000km på de 10 år jag har där .

Hur många mil i år?
Som så är väl 3000 mil på ett år inte en galen mängd om man bara skulle ha det som mål det året. Är ju ca 82 km/dag.

För en cyklist som tävlar, oavsett om det är som proffs eller som amatör, är det ju sen inte åtta mils slötrampande per dag det handlar om utan något ganska annorlunda om resultatet ska bli bra.

Och för en normal människa har man typiskt ett jobb att ta hänsyn till plus ett övrigt liv. Lägg till det faktum att det för många i detta land under ett antal månader per inte är helt idealiska förutsättningar för att enkelt beta av milen. Ja, då blir det en mängd som det inte är många i landet som gör under ett år.

Hur många mil i år?
Blev 399 mil, men skulle se mycket bättre ut med 400.
Målet är som alla år 1000mil (vilket har hänt...).
Cyklar mycket tandem med min fru, då borde man väl eg räkna milen dubbelt, väl ?

Hur många mil i år?
Som så är väl 3000 mil på ett år inte en galen mängd om man bara skulle ha det som mål det året. Är ju ca 82 km/dag.

För en cyklist som tävlar, oavsett om det är som proffs eller som amatör, är det ju sen inte åtta mils slötrampande per dag det handlar om utan något ganska annorlunda om resultatet ska bli bra.

Och för en normal människa har man typiskt ett jobb att ta hänsyn till plus ett övrigt liv. Lägg till det faktum att det för många i detta land under ett antal månader per inte är helt idealiska förutsättningar för att enkelt beta av milen. Ja, då blir det en mängd som det inte är många i landet som gör under ett år.
Jepp, och 3000 är väl mer regel än undantag för proffs.

Hur många mil i år?
Blev 399 mil, men skulle se mycket bättre ut med 400.
Målet är som alla år 1000mil (vilket har hänt...).
Cyklar mycket tandem med min fru, då borde man väl eg räkna milen dubbelt, väl ?
Mitt estetiska sinne skriker högt när jag ser det där, det blir ju obalans i hela universum om du inte ger dig ut och cyklar en mil till innan tolvslaget.?

Hur många mil i år?
Blev 150 mil cykel, 60 mil löpning och typ 75 styrkepass. Betydligt färre än planerat, kom inte igång förrän sent på våren då det hände en del oplanerade saker som tog fokus från träningen. Snart nytt år ? Vi ses på andra sidan ?

Hur många mil i år?
1 123 mil. 13 mil i december jämfört mot 125 mil ifjol december.

Tänkte ryggmusklerna skulle bli piggare med mestadels löpning. Men nej, blir till att gå till massör. Så styrketräning blir mest överkropp. Benövningar är hela tiden risk för sträckning i ryggen och har fått några lindriga.

Hur många mil i år?
Siktat på 365 mil senaste åren, men det går alltid åt helvete under höst och tidig vinter. Får ihop typ 300 mil till september, men sedan är det ett evigt jävla sjukdomsmedley fram till nyår. Självklart firarar jag in nya året som förkyld. 2023 landade på 344 mil. Jag är inte bitter.

Hur många mil i år?
Siktat på 365 mil senaste åren, men det går alltid åt helvete under höst och tidig vinter. Får ihop typ 300 mil till september, men sedan är det ett evigt jävla sjukdomsmedley fram till nyår. Självklart firarar jag in nya året som förkyld. 2023 landade på 344 mil. Jag är inte bitter.
Snyggt mål och du är inte långt ifrån! Gott nytt!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp