jarek996
Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Han dricker INTE ALLSHan kanske dricker för lite öl?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han dricker INTE ALLSHan kanske dricker för lite öl?
Ser han ingen koppling till att vara långsamHan dricker INTE ALLS![]()
Inte alla som får vara på min avatar, känn dig hedradDet är JAG som sliter! Du bara försöker hänga med (ledning, som vanligt) .
Kanske därför har du MIG på din avatar![]()
På sommaren går det ju betydligt lättare att komma till skott, ett par bibs. en tröja o ett par skor.
Vintertid skall det kläs på en massa (och allt skall hittas) . Sen skall allt tas om hand när turen är över, skitigt, blött mm.
Nä, då blir det sommarklädseln på innecykeln som vinner för det mesta.
Men utecyklingen vinner ju 9 ggr av 10 när man väl är ute![]()
Jag gillar när de är tydliga med hur dåligt man har presterat. Som när min Garmin beskriver ett 4x4 pass som recovery och lägger till en kommentar om att jag behöver höja intensiteten.
Jag gillar när de är tydliga med hur dåligt man har presterat. Som när min Garmin beskriver ett 4x4 pass som recovery och lägger till en kommentar om att jag behöver höja intensiteten.![]()
30 mil om dan. Och så 2700 trainermil på det, så bortåt 40 mil varje utedag. Förutsatt inga vilodagar. Det var inte dåligt!11074 utomhus.
13750 inkl zwift.
25 zwiftmil till i år känns lagom.
30 mil om dan. Och så 2700 trainermil på det, så bortåt 40 mil varje utedag. Förutsatt inga vilodagar. Det var inte dåligt!
Har ni ungdomar glömt att cykling räknas i kilometer?30 mil om dan. Och så 2700 trainermil på det, så bortåt 40 mil varje utedag. Förutsatt inga vilodagar. Det var inte dåligt!
Rubriken är i mil, och den enda storhet som nämns i inlägget är mil, så jag måste förutsätta att skribenten menar mil, eller hur?...Har ni ungdomar glömt att cykling räknas i kilometer?
Om några dagar är det noll ändå. I både mil och kilometer..
Du är min idol11074 utomhus.
13750 inkl zwift.
25 zwiftmil till i år känns lagom.
Vad kortbyxan skrev i ungdomlig oförstånd skall väl i så fall ändå inte påverka ditt omdöme?Rubriken är i mil, och den enda storhet som nämns i inlägget är mil, så jag måste förutsätta att skribenten menar mil, eller hur?...
Tack för att du kallar mig ungdom, även om de flesta skulle säga att det är en ny definition av termen...![]()
Som gen-x så kunde jag ju inte rakt ut säga att @mange ljög, jag måste ju ironiskt låtsas tro honom...Vad kortbyxan skrev i ungdomlig oförstånd skall väl i så fall ändå inte påverka ditt omdöme?![]()
Nu 746, imorgon sannolikt 751-ish720(Opererade ryggen Oktober 2023)
Starkt kört! Du är värd vila imorgon.Visa bilaga 744992
Nu har jag nog cyklat klart för i år..
751....Nu 746, imorgon sannolikt 751-ish
Före 11 maj så cyklade jag bara ute om det var över 15 grader, vilket hände två ggr och aldrig efter jobbet. Var ledig 11/5-9/6 och 13/7-11/8 och fick ihop många mil då och när jag började jobba igen, så kände jag att jag måste börja träna efter jobbet och vid lägre temperaturer än tidigare för att inte tappa formen. Körde sista utepasset 17/11. Sedan dess har det blivit 20 innepass.Oj. 666 mil med hjälm. Har inte räknat så noga tidigare, trodde bara jag uppe i drygt 400. Till jobbet och affärn använder jag inte hjälm.