Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Använd kabeln du fick med din Garmin. Ena änden passar i din Garmin, och den andra borde passa i din dator om den inte är fruktansvärt antik. Om du ansluter enligt ovan så kommer din Garmin att dyka upp som ett USB-minne i operativsystemet.
Har bara haft en 800 i en vecka så minnet kan svika mig, men jag har för mig att 2 enheter dök upp. Den ena var SD-kortet och den andra var internminnet på Garminen.
Jag har samma problem på min, har en sparad rutt från cykelvasan som är inspelad på sdkortet, men
det hittar den inte via varken Garmins sida, endomondo eller liknande sidor men det syns i historiken i enheten. Spelar jag däremot in på internminnet funkar det perfekt att överföra till dessa sidor..
Garmins programvaror är korkade och klarar inte att läsa från annat än internminnet. Lagrar man på ett minneskort i enheten måste man först flytta över träningsfilen från minneskortet till internminnet. Korkat? Japp, men så är det.
Hannu.L skrev:
-------------------------------------------------------
> följdfrågan blir då hur för man över från SD-kortet till
> internminnet?
Drag och släpp?
Filstrukturen är likadan i det interna minnet som på sd-kortet. Alla spår man själv loggat hamnar i mappen Garmin/Activities. Flytta filen till motsvarande mapp på internminnet så borde det fungera.