staine skrev:
-------------------------------------------------------
> thomalin skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > staine skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > thomalin skrev:
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > > -----
> > > > Har TS nåt sorts frikort som gör att hen
> > kan
> > > > starta två OT-trådar, dessutom i samma
> > ämne,
> > > > utan att nån bryr sig?
> > >
> > > jamen där är du ju, hur gör du i morgon,
> > verkar
> > > lite dålig tajming eller har det gått över
> > till
> > > 9.30?
> > >
> > >
> > >
> >
>
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/
>
> >
> > > time_for_time.html
> >
> > Ja, det har nog gått över... eller så
> startar
> > man 10 istället.
> >
> > Hehe... OT i en OT tråd
>
> jadu det slutar kanske me att man släpar sig dit.
> Dock fet trött klen sjuk ont och trasig cukel
> glöm inte det ;-)
Oj låter ju inte bra... men ingen fara, ska dessutom springa midnattsloppet i kväll. Så det blir lugnt ;)
OnT: jag vet hur en bruten handled ser ut, det ser jävligt onaturligt ut, snett liksom ;) ffa så vet jag hur det känns, speciellt känslan, trots morfin, när läkarna skulle dra benen rätt... De låg lite omlott kan man säga...