Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur sköter ni era dropper?
Smörjer ni? Med vad i så fall?
Min har en tendens till att inte åka hela vägen upp längre (Ca 9 mån gammal).
Jag vet inte riktigt.. Den är märkt cube, manualen säger transX. Kan inte se någon modellbeteckning eller så.Vad är det för dropper då?
Och den dagliga skötsseln efter en lerig tur? Vatten, såpa trasa?
Eller någon form av smörjning? Silikonspray? Foork lube?
Har dragit med momentnyckel så kanske inte av den anledningen. Men har hängt cykeln i övre stolpen nån gång i mekstället innan jag läste att det var väldigt känsligt. Kan inte med blotta ögat se att jag gjort någon åverkan.
Tyckte dropper blev sämre efter att cykeln stått upp och ner 1v då jag grejja de med tubless. Men efter att ha motionerat den en del har det blivit bättre. Från bottenlaget går den nu ända upp i rätt ok fart även om den saktar ner en del halvvägs. Så har det varit sen nån gång i höstas.
Men från ett mellanläge går den inte upp i 10 fall av 10, detta är nytt. På första rundan efter uppochnervändningen strulade den rätt mycket.
Att den ändå saktar in (på samma ställer verkar det som) tyder ändå på att det hänt nåt med stolpen?
Det låter ju lovande, då verkar det som jag rätt enkelt kan få ordning på den i alla fall. Använder min sjukt mycket, den går som en jojo så vill ju att den ska gå klanderfritt ?Så gjorde min med innan jag gjorde en liten service.
Gick sakta och stannade innan toppläget.
Fick dra upp den ibland.