Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig behövt vänta mer än ett dygn på lagervaror från beställning till avgång. Har beställt över 30 ggr under ca 8 års tid.BuTTuS sa:Som rubrik, hur länge brukar ni få vänta innan varorna skickas?
Gjorde min första order hos dom i Onsdags men fortfarande ingen update trots att allt fanns på lager. Jag villhöver ju prylarna nu!
Det var ju oroväckande (för min del)...Örjan Lax sa:Aldrig behövt vänta mer än ett dygn på lagervaror från beställning till avgång. Har beställt över 30 ggr under ca 8 års tid.BuTTuS sa:Som rubrik, hur länge brukar ni få vänta innan varorna skickas?
Gjorde min första order hos dom i Onsdags men fortfarande ingen update trots att allt fanns på lager. Jag villhöver ju prylarna nu!
Har betalningen gått igenom och godkänts?BuTTuS sa:Det var ju oroväckande (för min del)...Örjan Lax sa:Aldrig behövt vänta mer än ett dygn på lagervaror från beställning till avgång. Har beställt över 30 ggr under ca 8 års tid.BuTTuS sa:Som rubrik, hur länge brukar ni få vänta innan varorna skickas?
Jag hittar ingen "orderstaus" heller, eller är jag blind? Men om jag klickar på allt i ordern så finns allt fortfarande i lager, så det borde väl lossna snart då tycker jag.
Lingon sa:bike24 är riktigt snabba nu när dom bytt till dhl. Hemma efter 2-3 dar i stället för 5-7 dagar som tidigare när det kördes ut av postnord.
+ att man får ett sms dagen innan lev. där man väljer leveranssätt. Smutt.
BuTTuS sa:Som rubrik, hur länge brukar ni få vänta innan varorna skickas?
Jag tycker alltid dom varit imponerande snabba, 3 dagar från Tyskland till misslyckad leverans, men oftast har det hamnat på ombudet samma dag.Lingon sa:bike24 är riktigt snabba nu när dom bytt till dhl. Hemma efter 2-3 dar i stället för 5-7 dagar som tidigare när det kördes ut av postnord.
+ att man får ett sms dagen innan lev. där man väljer leveranssätt. Smutt.
Går man till LBS får man ju vänta ännu längre eftersom de aldrig har nåt hemma, såvida man inte nöjer sig med det torftiga PRO-sortimentet... Samt när grejerna väl kommer (om LBS:en mot förmodan skulle orka beställa hem nåt) får man betala 2-3 ggr priset jmf med hos tysken.Miss Lycka 2.0 sa:Tufft att behöva vänta på sitt paket. Snacka om tankevurpa.
Hur länge får du vänta när hen måste beställa hem nåt åt dig, och hur mycket får du betala?Miss Lycka 2.0 sa:Jag har en bra LBS! Det gäller att vårda sin relation.
Du verkar vara en dom få.Miss Lycka 2.0 sa:Jag har en bra LBS! Det gäller att vårda sin relation.
Det skulle jag gärna haft om det nu funnits någon där jag bor...Miss Lycka 2.0 sa:Det gäller att ha en dialog om sortimentet.
Vart finns denna fantastiska LBS som verkar vara helt unik i Sverige?Miss Lycka 2.0 sa:Det gäller att ha en dialog om sortimentet.