Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inga fler utepass om vädret tillåter ens? Mitt sista pass förra året var 17/11 vid 15 grader.Fin grupprunda med Fredrikshof Farsta i fantastiskt väder! 105 km ner mot Ösmo. Kanske sista landsvägspasset för i år?
Jo. Men tänker det blir primärt på grushojen nu. Men ska troligtvis ner en sväng till Skåne och hälsa på bror om två veckor, så tar nog med cykeln då.Inga fler utepass om vädret tillåter ens? Mitt sista pass förra året var 17/11 vid 15 grader.
Katt i framhjulet alltså, nu gör du mig oroligAlltid på min vakt fr.a. när det går nerför. Vet tre personer som fått en katt i framhjulet och vurpat. En klasskompis mamma fick en katt i framhjulet, bröt nacken och hamnade i rullstol. En f.d träningskompis på 80-talet fick en katt i framhjulet då han tränade förra året. Bröt revben och nyckelben och skrapade upp sig rejält.
Blev 35 km idag, sol, 5 grader och lätt vind.
Visa bilaga 737784
Körde också 56 minuter fast inomhus.Kort mellanmjölkspass på MTB:n med avbrott för punkalagning. Grått, blåsigt och trist i stort sett hela vägen, men då jag lagom var hemma igen så hittade några solstrålar igenom molnen.
Visa bilaga 740745
Visa bilaga 740749
Visa bilaga 740750
Bra där! Inomhus slipper man i alla fall punka.Körde också 56 minuter fast inomhus.
Glömde du ladda men drog ut endå?3 timmar blött grus på 1 vxl![]()
Batteriet i vänster reglage är kass(hoppas jag)Glömde du ladda men drog ut endå?![]()