Hur var din cykelträning idag?

Gruppcykling Helge!

Screenshot_20260727_061808_Strava.webp

Simmade 4000m igår, idag typ 180km cykel med brick 8km och imorn ca 25km löpning. Stora genrepet innan Kalmar.

Var sjukt varmt idag, drog i mig över 4L vatten, 360g socker, 3st gel och 390mg koffein.
Var hemma och bytte flaskor och med facit i hand skulle jag fixat en till med lite salt i. Vattnet räckte inte riktigt till sista 20km.

Kartan lite missvisande då jag var och vände i Trolle-Ljungby två gånger.

Edit: börjar få till en rätt schysst bränna nu!

1785349483561.webp
1785350903842.webp

Senast ändrad:
Simmade 4000m igår, idag typ 180km cykel med brick 8km och imorn ca 25km löpning. Stora genrepet innan Kalmar.

Var sjukt varmt idag, drog i mig över 4L vatten, 360g socker, 3st gel och 390mg koffein.
Var hemma och bytte flaskor och med facit i hand skulle jag fixat en till med lite salt i. Vattnet räckte inte riktigt till sista 20km.

Kartan lite missvisande då jag var och vände i Trolle-Ljungby två gånger.

Edit: börjar få till en rätt schysst bränna nu!

Visa bilaga 844232Visa bilaga 844236
Knivskarp bränna!

Mötte upp kollegan vid Skå, körde sweetspot ut till honom, sen snacktempo in till jobbet. 60km på kontot känns bra.
Men han gjorde sitt bästa med att koffeinförgifta mig. Bad han ta med en gel för jag glömde mina hemma. När vi möttes gav han mig en tub och en redbull, jag svepte bägge utan att kika närmare på innehållet. Han skrattade och sa att nu piggnar du snart till.. 200+80mg visade det sig innehålla. Då hade jag redan fått i mig kaffe innan också.

48km på beskedliga 28.5 i snitt. Rejält stumma ben efter en massa benövningar på gymmet i tisdags och 7km löpning i tempo-fart igår. Fick några små hugg i vänster vad med halvmilen kvar så fick ta det lite lugnare sista biten. Ny hjälm 🪖👍🙂 Tror det får bli en vilodag för gubben i morgon...

Tillbaka
Topp