Hur viktig är kärleken för er?

• Trådstartare Trådstartare Sibbe
  • Start datum Start datum
Neo: Tyvärr inte. Sitter i Uppsala och tentapluggar. Ska trycka in 22 poäng i huvudet. Känns som om det bara får plats 0,5.

ok surt men det är nog lugnt jag hoppar nog på ölen igen istället, den här vidriga gnarlin är inget att ha. jag kämpar mer sista glaset

Det gick bra till slut o nu hon är tillbaka. Hon är gravid. Det var det hon ville säga till mej.Jag är så otroligt glad att jag valt att prata med henne och att det blev bättre sedan o även stärkte våran relation till varandra.. och tack för alla ni happyiter som hjälpte mej så mkt. Tack för alla era kommentarer!Jag är så glad....

/Blivande pappa aka cyklist

grattis! ska inte förstöra din lycka nu, men .... ena dagen flytta - andra vara gravid. Det tycker jag känns skumt. Ett dåligt förhållande är ett dåligt förhållande (OM man nu har ett sådant) - inga barn i värden kan ändra på det. Det verkar ju snarar vara så att det förvärrar. Och det blir ju ännu svårare att separera "ju mer involverad" man är... bil... villa... hund... barn...

/eder cyniker e-beth

Innan sambon visste han hon var gravid betedde hon sig rätt lustigt och jag (vi) fattade ingenting ett tag...) . Hormonerna kan ställa till med rätt så mycket...
Lycka till Sibbe. Och du... nu är det dax att vara extra lyhörd ;-)

Edit: För övrigt är det väl rätt naturligt att kvinnan behöver lite extra uppmärksamhet när när hon är gravid. (Oavsett hon vet om det eller ej. Graviditeten alltså...)
/Peter

Senast redigerad av en moderator:
har inte läst allt men herregud man ska ju kunna göra olika saker fastän man är gifta/tillsammans
Skulle jag bli ihop med nåt kontrollfreak som hela tiden ringer och måste vara tillsammans så är det game over direkt(har haft ett sånt förhållande i min tidiga förhållandekarriär=jobbigt)
Har man barn så är dom givetvis prio ett men cykling är ju ett utmärkt sätt att umgås så varför inte dra ut med kidsen i skogen

INLÄGG #100!

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp