Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Eftersom du nämner Säfsen antar jag att det inte är utförsåkning som är det främsta önskemålet och då finns det ju mera alternativ, men Gesunda måste ju ändå nämnas.
T.ex:
Kinnekulle
Gränna med Holaveds o John Bauerlederna.
Göteborg - Skatås
Sälen m.bikepark
etc
Vi har testat Hestra i höstas och det är helt ok ,det är gott om uppmärkta leder runt Isaberg
men se upp för en del är dåligt röjt sen Gudrun.Förslag på boende Hestravikens Värdshus (bra men dyrt)
Vi har också kört en del på Skåneleden vid Båstad Hovs hallar och Torekov grymt fin natur men se upp för branterna vid Hovs hallar .Sen kan man väl allmänt säga att det oftast finns bra cykling på de olika vandringslederna i Sverige men man får räkna med att gå vissa partier(det heter ju vandringsleder)hoppas du hittar något som passar dig.
MTBonden skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi har testat Hestra i höstas och det är helt ok
> ,det är gott om uppmärkta leder runt Isaberg
> men se upp för en del är dåligt röjt sen
> Gudrun.Förslag på boende Hestravikens Värdshus
> (bra men dyrt)[...]
Isabergs fritidsby finns också. Stugor och camping. Borde vara billigare och ligger precis vid foten av Isaberg (på glidavstånd från liften).
För Skatås i Göteborg rekommenderas Lisebergsbyn Kärralund. Också stugor och camping och precis i kanten på Skatås.
Om jag inte missminner mig var det en tråd här för några månader sedan om XC i Funäsdalen. Där finns ju en jäkla massa stugor i varje fall eftersom det är en skidort. Kan tänka mig att cyklingen kan vara riktigt fin där :)
kläppen! vi färdigställer i skrivande stund de första två lederna. cyklarna har anlänt och ställs också iordning! flertalet möjligheter kommer att finnas utöver klara leder..så fort man kommit upp på toppen! ska försöka komma ut och göra någon testcykling snarast möjligt!