I Göteborg?

I Göteborg?
Jag har aldrag lämnat in cykeln själv någonstans, men jag tycker att de mest förtroendeingivande typerna är den långhårige mannen på sveagatan, de som jobbar på åkes sport på hissingen, och cykelstället på övre husargatan. speciellt han på sveagatan verkar duktig och i avsaknad av lurendrejjarambitioner.

I Göteborg?
Lämnar heller aldrig eller nästan aldrig bort några cykelmekjobb, men även jag tycker att killen på Sveagatan verkar seriös och ärlig. Tror också att cykelverkstaden Pedalkraft på Garverigatan är bra, killen som driver stället har varit bilmekaniker, verkar veta vad han pratar om och verkar också fri från lurendrejeriambitioner.

/Janne

I Göteborg?
En vän till mig lämnade in en krockskadad cykel för reparation på cykelstället och var nöjd med reparationen. Däremot har jag väldigt dåliga erfarenheter av Åkes sport service.

I Göteborg?
Har meckat så mycket cykel under den tid jag tävlade och körde mer än nu.....så nu är man trött samt glömt, saknar erfarenhet om "nya" saker som skivbromsar t ex.

I Göteborg?
Jag har tyvärr dåliga erfarenheter av Cykelstället sen de bytte ägare. Bland annat en lång tråkig historia om mina bromsar. Slutade dock med att de utan att tjafsa betalade tillbaka alla pengarna, så det var ett helt klart plus i alla fall.

/niklas

I Göteborg?
Medhåll för Pedalkraft på Garverigatan, schysstare snubbe får man leta efter! Hjälpte mig att få loss mina pedaler som satt som urberget på studs och utan att vilja ha betalt!

I Göteborg?
Jag brukar alltid pilla med det själv och om det inte går bra och jag sitter med massa små delar i handen och vet inte vad jag ska ta mig till så lämnar jag in den :)

Åkescykelservice på hisingen är underbart tycker jag, varit i branchen länge och där vet man att det man får tillbaks fungerar igen :)

Lyckat till!

// Patrik

Tillbaka
Topp