Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stervelo sa:Jodå, jag ropar hej, det verkar ju inte ha fattats något i ett paket som kommit fram för någon.
Stervelo sa:Vad kallar man leveranspersonal på Postmord?
Bödlar.
Tja, de styr över liv och död känns det som ibland.SalkinL sa:Stervelo sa:Vad kallar man leveranspersonal på Postmord?
Bödlar.
Bödlar är ett snällt ord för dom...
Stervelo sa:Tja, de styr över liv och död känns det som ibland.SalkinL sa:Stervelo sa:Vad kallar man leveranspersonal på Postmord?
Bödlar.
Bödlar är ett snällt ord för dom...
Vi hoppas på rätt saker i ditt paket här.
Jag ska invisiframea skiten ur ripmon ikväll.
glitch sa:Jag fegade ur på invisframe. Kunde inte smälta 1200+ prislappen.
Blev en jäkla massa 3m tejp istället för en fjärdedel. Blir som vanligt fult o funkis :)
Rattnalle sa:Sliten plast är fulare än sliten lack. Imho. Plast sätter man där något verkligen skaver eller blästrar, typ där vajrar ligger an eller underröret bakom framhjulet.
När cykeln ska säljas eller närdå?glitch sa:Rattnalle sa:Sliten plast är fulare än sliten lack. Imho. Plast sätter man där något verkligen skaver eller blästrar, typ där vajrar ligger an eller underröret bakom framhjulet.
Är inte poängen att ta bort plasten sen så är lacken fin?
Där blästrar man ju faktiskt ramen med sten om man inte alltid cyklar jättelångsamt så där är det ok ;-)zinkpasta sa:Andrahandsvärde schmandrahandsvärde, jag håller med Rattnalle. (Men ok, kanske kommer att tejpa downtuben lite om det inte sitter skydd där.)
Rattnalle sa:Sliten plast är fulare än sliten lack. Imho. Plast sätter man där något verkligen skaver eller blästrar, typ där vajrar ligger an eller underröret bakom framhjulet.
AX3L sa:Rattnalle sa:Sliten plast är fulare än sliten lack. Imho. Plast sätter man där något verkligen skaver eller blästrar, typ där vajrar ligger an eller underröret bakom framhjulet.
Just därför kör jag hellre fulplast som jag byter med jämna mellanrum.. Jag hade gärna sett eller betalat för en mall som visar hur man klipper ett vanligt ark till snygga skydd för respektive del på ett någorlunda smidigt sätt.
Den äkta helikoptertejpen skyddar inte heller mot rejäla stenskott även om den är riktigt tjock. Jag har flera stenskott genom min. Men små skott som skulle blästrat lacken tar den. Tunnare film vore ju nästan inte lönt just där det sprutar mycket sten.glitch sa:Invisiframe är en bra produkt inget snack men tror inte man räknar hem det på en 1-2 år gammal hoj vid försäljning jämfört med att fultejpa rikligt.
Sen tycker jag invisiframen ser väldigt tunn ut. Jämfört med 3M är den betydligt tunnare vilket torde ge sämre skydd mot stenskott eller om man råkar dra ramen mot nåt.
glitch sa:Haha så bra att man är så matt nu på hela grejen att man inte ens längre bryr sig vad man får för nåt.
Kanske var samma som monterade mitt styrlager som drog din insexa Stervelo =p
magnil sa:Ni som fått leverans följde det med extra växelöra? Efter att ha avverkat tre st på en vecka känns det bra att ha reserv ?.
Nope.magnil sa:Ni som fått leverans följde det med extra växelöra? Efter att ha avverkat tre st på en vecka känns det bra att ha reserv ?.
SalkinL sa:Jag fick något idag. Ram, gaffel och bakdämpare... i fel färg. Orka bry sig, sa att jag tar den ändå. Har ju precis köpt rosa/gula skor så jag ser inte klok ut ändå ;) Färgmatchning för färgblinda...
Cykeln blir färdig imorgon. Specen blir XT med Garbaruk kassett, Zee bromsar 203/180, 942 carbon logo hjul, Easton Havoc kolstyre, Ritchey WCS 45mm styrstam, Fizik Monte Ki:um sadel, MM/RoRa däck, Performance gaffel med CRConception cartridge, GX Eagle alu vevar, DPX2 dämpare, OneUp hisspinne, Huck Norris.
Bild kommer imorgon med fel vevar och fel hisspinne.
Målvikt utan pedalerna är sub 13kg.
Kanske det, men inte lika allvarligt här,går kanske att fixa med en helicoil eller så håller min fix med mjuk gänglåsning.glitch sa:Haha så bra att man är så matt nu på hela grejen att man inte ens längre bryr sig vad man får för nåt.
Kanske var samma som monterade mitt styrlager som drog din insexa Stervelo =p
Jensen sa:SalkinL sa:Jag fick något idag. Ram, gaffel och bakdämpare... i fel färg. Orka bry sig, sa att jag tar den ändå. Har ju precis köpt rosa/gula skor så jag ser inte klok ut ändå ;) Färgmatchning för färgblinda...
Cykeln blir färdig imorgon. Specen blir XT med Garbaruk kassett, Zee bromsar 203/180, 942 carbon logo hjul, Easton Havoc kolstyre, Ritchey WCS 45mm styrstam, Fizik Monte Ki:um sadel, MM/RoRa däck, Performance gaffel med CRConception cartridge, GX Eagle alu vevar, DPX2 dämpare, OneUp hisspinne, Huck Norris.
Bild kommer imorgon med fel vevar och fel hisspinne.
Målvikt utan pedalerna är sub 13kg.
Antingen färgmatchar man starkt eller så går man åt andra hållet, sticker ut så mycket som möjligt ?
Jag fick höra av CK att det är samma öra till ripmon som till andra ibisar med boost bak. De finns såna att köpa hos CK fick jag höra.Crossmax sa:Nope.magnil sa:Ni som fått leverans följde det med extra växelöra? Efter att ha avverkat tre st på en vecka känns det bra att ha reserv ?.
Atlas sa:För mycket tape, för lite cykla...
Atlas sa:För mycket tape, för lite cykla...
Det stämmer. Jag har ett reserv från min Mojo 3, passar.Stervelo sa:Jag fick höra av CK att det är samma öra till ripmon som till andra ibisar med boost bak. De finns såna att köpa hos CK fick jag höra.Crossmax sa:Nope.magnil sa:Ni som fått leverans följde det med extra växelöra? Efter att ha avverkat tre st på en vecka känns det bra att ha reserv ?.