Lyktstoplemedhjul sa:
Idag lärde jag mig att jag är extremt jäkla konfunderad och allt snurrar.
Kallare halvåret kommer och jag har beslutsångest gånger 1000.
Träna inne på gymmet går inte då där är varmt och då kan man inte lägga ALL kraft på cyklingen utan hjärtat slår snabbare bara av det faktumet att man är överhettad.
Träna inomhus hemma går kanske men det är också varmt och får inte samma feel och så är jag rädd för att här kan vara radon.
Träna utomhus går ju men det regnar ju fan alltid, då kan man köra regnkläder men de innehåller otäcka ämnen.
Träna utomhus i trädgården under ett partytält går ju men då blir man utsatt för plasten i taket..
Just nu lutar jag åt att köpta ekologiska underställ och sedan köra plastkläder ovanpå. Det är trots allt riktig cykling och så.
Men regnet, denna vecka till exempel ska det regna hela jäkla veckan :(
Sad
Edit: En stuga i obehandlad trä på tomten vore absolut episkt, men ja.. Får leva i verkligheten och då är partytält i PE-plast närmst.
Planen är att börja träna morgnar, kommer ändå få lägga om dygnet lite då jag vill utnyttja soltimmarna på dygnet och nu börjar det fan bli mörkt redan vid 8!!
Fan, du kommer ju dö av stress och all jävla oro du har.
Gå till psykolog, acceptera läget och chilla ner lite, stressen är värre än lite plast.
Förövrigt oroar du dig över radon, ta en radonmätning, har du öppet på 1-2 sidor av tältet så blir det tvärdrag och skiten blåser bort...