weldion
Aktiv medlem
Idag lärde jag mig att...
Henrik_E sa:Det gör den inte. Dessutom är jag en assman.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Det gör den inte. Dessutom är jag en assman.
weldion sa:Henrik_E sa:Det gör den inte. Dessutom är jag en assman.
hm sa:Bridgestone sa:Att ha 3 miljoner i aktien fingerprint inte var en bra investering????
Beror väl på när man köpte dom ...
Henrik_E sa:I dag har jag lärt mig att det ger rejält med merjobb att glömma bort ölen man slängde in i frysen för snabbkylning.
JTF sa:Att jag fortfarande inte lärt mig hantera de insex-skruvkopplingar jag har (eller hade!) istället för QR på vardagscykeln. Drog av stången nu för en kvart sen när jag skulle dra åt efter sommardäcksbytet. Köpte nya i höstas, efter att ha provat och dragit av samma typ av "pinnar" in gång tidigare för några år sen. Klen skit! Så nu blir det tillbaka till QR-låsen igen.
(nojig för att hjulen inte skulle sitta fast så drog jag åt med för hårt moment såklart, lättare att begränsa momentet med QR-spakarna liksom)
Jotack, det har jag hört talas om. :-)Bengt-re sa:Momentnyckel är bra.
JTF sa:Jotack, det har jag hört talas om. :-)Bengt-re sa:Momentnyckel är bra.
Blir ett inköp i sommar tror jag.
Henrik_E sa:I dag har jag lärt mig att det ger rejält med merjobb att glömma bort ölen man slängde in i frysen för snabbkylning.
emmer sa:Idag lärde jag mig att...
...jag hade nog lite fler hjulpar än vad jag trodde.
(Och några jag vet att jag har hittar jag inte :-) )
Jo, det gömmer sig nog ett par Ksyrium SSC där någonstans och de är ju rätt smala.NLC sa:Äh, hälften har säkert så smala fälgar att de kommer implodera redan vid anblicken av ett 25 mm däck. Bara att skänka till Cykelköket ;-)emmer sa:Idag lärde jag mig att...
emmer sa:Jo, det gömmer sig nog ett par Ksyrium SSC där någonstans och de är ju rätt smala.NLC sa:Äh, hälften har säkert så smala fälgar att de kommer implodera redan vid anblicken av ett 25 mm däck. Bara att skänka till Cykelköket ;-)emmer sa:Idag lärde jag mig att...
(Och med tanke på hur många sådana Mavic sålt så borde vägrenarna vara fulla med lik :-) )
Nja, saknar ju väskor till hjulen som sitter på hojarna så jag skulle behöva åtminstone fem par till så man slipper märka om tagen för innehållet :-)Bengt-re sa:Seriöst att ha väskor till alla hjulpar!emmer sa:Idag lärde jag mig att...
emmer sa:Nja, saknar ju väskor till hjulen som sitter på hojarna så jag skulle behöva åtminstone fem par till så man slipper märka om tagen för innehållet :-)Bengt-re sa:Seriöst att ha väskor till alla hjulpar!emmer sa:Idag lärde jag mig att...
Det är ju rätt taskigt att ta livet av de med lite "otur i livet" också! Återvinning på direkten!NLC sa:emmer sa:Idag lärde jag mig att...
Äh, hälften har säkert så smala fälgar att de kommer implodera redan vid anblicken av ett 25 mm däck. Bara att skänka till Cykelköket ;-)
JTF sa:Att jag fortfarande inte lärt mig hantera de insex-skruvkopplingar jag har (eller hade!) istället för QR på vardagscykeln. Drog av stången nu för en kvart sen när jag skulle dra åt efter sommardäcksbytet. Köpte nya i höstas, efter att ha provat och dragit av samma typ av "pinnar" en gång tidigare för några år sen. Klen skit! Så nu blir det tillbaka till QR-låsen igen.
(nojig för att hjulen inte skulle sitta fast så drog jag åt med för hårt moment såklart, lättare att begränsa momentet med QR-spakarna liksom)
Henrik_E sa:Att även om det är trevligt att stanna och äta lunch på rundan är matjessill ett riktigt dåligt val. Första 3 milen efter stoppet avverkades under ett lätt illamående.
kolan sa:Att när man cyklar på en spång så ska man vara vaken på att springan mellan två brädor kan vidgas så att framhjulet glider i mellan.
kolan sa:Att när man cyklar på en spång så ska man vara vaken på att springan mellan två brädor kan vidgas så att framhjulet glider i mellan.
ForesterGuy sa:Du har för smala däck.
DT sa:hm sa:Bridgestone sa:Att ha 3 miljoner i aktien fingerprint inte var en bra investering????
Om man inte har sålt ännu så hjälper det snart inte hur tidigt man köpte dem:
Ursprungsinlägget var alltså vid dippen sommaren 2016 i grafen ovan. Hoppas att Bridgestone inte har hängt kvar i likhet med alltför många småsparare...
erolwi sa:Bunnyhoppa betongsuggor med MTB. Det tog 40 år innan det satt![/quote
FETT!!!
Fasen, suggorna är stora!
/T
Henrik_E sa:
Laederlappen sa:Kommer man in under krosskammaren på en Metso gp300 (ett mobilt stenkrossverk) för att svetsa, så bränner man sig på pungen pga glödande svetsslagg. Sen är det fan inte lätt att komma ut därifrån!
Glad midsommar!
tomcaten sa:DT sa:hm sa:Bridgestone sa:Att ha 3 miljoner i aktien fingerprint inte var en bra investering????
Om man inte har sålt ännu så hjälper det snart inte hur tidigt man köpte dem:
Ursprungsinlägget var alltså vid dippen sommaren 2016 i grafen ovan. Hoppas att Bridgestone inte har hängt kvar i likhet med alltför många småsparare...
När köpte mr Bridgestone?
Efter spelbolagshysterin går nu luften ur den