Insamling i Mustaschkampen - Når vi 100' ?

lundatok

Aktiv medlem
Tog några timmar att nå default-målet för alla insamlingar, 5000 kr. Når vi 10 000 kr idag?

H.

Aktiv medlem
Kul att så många är med och bidrar, och många är väldigt generösa. Men jag kan inte låta bli att fundera på om dessa rader av bidrag på 500kr och ibland ännu mer också skrämmer bort folk. Det kan ju kännas nästan snålt att i den omgivningen "bara" skänka en hundralapp. Men fyra småbidrag kan ju bli mer än ett stort.

Så tänk på att även ett bidrag på en 50-lapp eller 100 kr också är viktigt och hjälper till! om 250 pers skänker en hundralapp så är målet nått.

lundatok

Aktiv medlem
Jag tänker att alla bidra är lika viktiga, oavsett belopp, bara man bidrar med något litet.

Själv skänkte jag lite mer för jag har två närstående i cancerbehandling just nu så då känns det extra viktigt. För mig.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Så tänk på att även ett bidrag på en 50-lapp eller 100 kr också är viktigt och hjälper till! om 250 pers skänker en hundralapp så är målet nått.
Verkligen! Alla bidrag räknas!! Förvånas också över hur många som skickar in en rejäl slant. Men så är det också många som har någon i sin närhet som drabbas och då blir det en annan sak.

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Kul att så många är med och bidrar, och många är väldigt generösa. Men jag kan inte låta bli att fundera på om dessa rader av bidrag på 500kr och ibland ännu mer också skrämmer bort folk. Det kan ju kännas nästan snålt att i den omgivningen "bara" skänka en hundralapp. Men fyra småbidrag kan ju bli mer än ett stort.

Värt att säga då är ju att det går att bidra anonymt om man känner skam över beloppet man skänker. Med det sagt så hoppas jag verkligen att ingen känner någon skam. Det är ju jättefint att donera en slant alldeles oavsett.

mhenry

Aktiv medlem
Fint initiativ! Slängde in en peng i går. Vill mest bumpa nu, och uppmana andra som kan att bidra.

Min värnpliktssejour blev ordentligt avkortad av bl.a. min fars sjukdom. Det upptäcktes som tur var av företagshälsovården med lyckligt slut, men det var knappast en trevlig tid för någon inblandad.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer