Insamling i Mustaschkampen - Når vi 100' ?

20201125_203054.jpg

Har inte försökt odla på 35 år. Såg illa ut då, ser fan inte bättre ut nu, men för dig Anders. Iofs hade du garvat åt försöket, men men.

Det är fan skit ibland. Men vi försöker iaf.

Lätta på lädret och få en minicykel som straff:

Inläggets "cancerfonden" kan naturligtvis översättas till Happys insamling!

Cykeln är farligt nära att rulla iväg nu. Det betyder att alla ni andra kan skicka iväg en slant till insamlingen utan risk att få en minicykel på halsen!

Nytt skamlöst utnyttjande av att det är ont om både nya och begagnade cyklar samtidigt som efterfrågan är i topp:

088CA8F0-8832-49BD-B523-DEDBDA092865.jpeg

Militärcykel skänkes mot följande:
- 500 kr ELLER HÖGSTBJUDANDE utöver 500 kr swishas till Happys insamling till Mustaschkampen i samband med avhämtning

- en bild eller två här på happy på när cykeln används,
- nya ägaren gör naturligtvis som han/hon vill med cykeln, men jag önskar att cykeln inte säljs vidare för dyra pengar såvida inte rubbet går till samma insamling som ovan eller motsvarande.

Avhämtas i Gbg (Kungsladugård). Enkel hantering tack.

Edit: @Fredde78 är den lycklige ägaren och insamlingen har nått nya höjder. Kul!

Senast ändrad:
Nytt skamlöst utnyttjande av att det är ont om både nya och begagnade cyklar samtidigt som efterfrågan är i topp:

Visa bilaga 467005

Militärcykel skänkes mot följande:
- 500 kr ELLER HÖGSTBJUDANDE utöver 500 kr swishas till Happys insamling till Mustaschkampen i samband med avhämtning

- en bild eller två här på happy på när cykeln används,
- nya ägaren gör naturligtvis som han/hon vill med cykeln, men jag önskar att cykeln inte säljs vidare för dyra pengar såvida inte rubbet går till samma insamling som ovan eller motsvarande.

Avhämtas i Gbg (Kungsladugård). Enkel hantering tack.
Kom igen nu. Skit i femhundringen men ge ett bud. Det är inte cykeln det handlar om utan insamlingen. Bara Brooks-sadeln är ju värd 50 spänn!

Edit: @Fredde78 är den lycklige ägaren och insamlingen har nått nya höjder. Kul!

Senast ändrad:
Jag tar den för en femhundring!

Grymt, cykeln är din för en femma! :)

Jo då, den rullar. Jag tror till och med att däcken håller luft om du pumpar dem nån gång var sjätte månad. Fram sitter som du ser Urmodern, en vikbar pakethållare där du kan lägga dokumentportföljen.

Swisha till insamlingen så att vi kan döda den här hejdlösa budgivningen, annars vet man aldrig vem som kommer och viftar med sedlarna och driver upp priset ännu mer.

Jag är borta över helgen, men åter from. måndag kväll

Grymt, cykeln är din för en femma! :)

Jo då, den rullar. Jag tror till och med att däcken håller luft om du pumpar dem nån gång var sjätte månad. Fram sitter som du ser Urmodern, en vikbar pakethållare där du kan lägga dokumentportföljen.

Swisha till insamlingen så att vi kan döda den här hejdlösa budgivningen, annars vet man aldrig vem som kommer och viftar med sedlarna och driver upp priset ännu mer.

Jag är borta över helgen, men åter from. måndag kväll
Swishar! Tycker den ser helt underbar ut.
har ingen panik att få hem den så du kan skicka ett pm när du är tillbaka så försöker vi lösa något nästa vecka.

Tillbaka
Topp