gerrardsdobbar
Aktiv medlem
Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
En ära att få icke-cykla med er allihopa. Det här gör vi väl om?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gerrardsdobbar sa:En ära att få icke-cykla med er allihopa. Det här gör vi väl om?
Cykla runt en sjö, kanske?roller sa:Tack alla för ett förträffligt evenemang!
Hur återhämtar man sig bäst efter detta?
Stumpy sa:Cykla runt en sjö, kanske?roller sa:Tack alla för ett förträffligt evenemang!
roller sa:Stumpy sa:Cykla runt en sjö, kanske?roller sa:Tack alla för ett förträffligt evenemang!
Jag har ett hav närmast. Funkar det inte att cykla runt det?
Pfaff sa:Dags för anmälan 2019.
Jag är på!
Tråden har muterat: https://happyride.se/forum/read.php/1/3186654/3450243#msg-3450243Weiman sa:Är det för sent att inte köra innevarande år??
GoranS sa:Tråden har muterat: https://happyride.se/forum/read.php/1/3186654/3450243#msg-3450243Weiman sa:Är det för sent att inte köra innevarande år??
Pfaff sa:GoranS sa:Tråden har muterat: https://happyride.se/forum/read.php/1/3186654/3450243#msg-3450243Weiman sa:Är det för sent att inte köra innevarande år??
Awwww...
Nu blir det problem. Kan man anmäla sig två ggr?
Bengt-re sa:Pfaff sa:GoranS sa:Tråden har muterat: https://happyride.se/forum/read.php/1/3186654/3450243#msg-3450243Weiman sa:Är det för sent att inte köra innevarande år??
Awwww...
Nu blir det problem. Kan man anmäla sig två ggr?
Nej. Du måste låta bli att anmäla dig två gånger.
Vernersson sa:Essade ickevättern 2018!
Kommer köra en repris 2019... Förhoppningsvis kommer jag toppa 2018's icketid... :D
marr sa:Vernersson sa:Essade ickevättern 2018!
Kommer köra en repris 2019... Förhoppningsvis kommer jag toppa 2018's icketid... :D
Ska vi inte ha en subgrupp ihop även nästa år?
Hur lyckas du med det? Kan tusan mig knappt ta mig utanför dörren och upp på cykeln innan jag har kannibalen i bakhasorna.Hasse#7 sa:marr sa:Vernersson sa:Essade ickevättern 2018!
Ska vi inte ha en subgrupp ihop även nästa år?
Jag räknar med min stund i solen. Det är i stort sett bokat att jag inte skall cykla med Eddy Merckx. Det känns stort!
Mathias B sa:Jag lyckades väldigt bra i år, hade skoj på lite stigar hemmakring istället, men 2019 kastar jag in handduken för under en öl och whiskeymarinerad sensommarkväll var vi några kompisar som satt och ljög om kommande års planer där en viss klassiker kom på tal.
Helt plötsligt smed polarna planer och konspirationer där mitt namn nämndes. De onyktra fantasierna blev dagen efter riktiga planer (någon var inte full nog) och vips så satt jag där och lovade något som jag nu ångrar men jag inte kan dra mig ur.
Så jag ber om ursäkt.
bearthefear sa:Jag fick såna problem med ryggen i år så att jag planerar att ta krafttag inför nästa år. Rehabträning hela vintern. Men först måste sittställningen rättas till då det säkert är grundproblemet. Är det någon som vet ett bra ställe för CouchFit? Även en naprapat som är bra på mobil-surf-tumme skulle uppskattas!
Luktapåblommorna sa:Hjälp! Jag behöver en biljett snabbt nu, Har flera vänner som inte ska upp och inte köra vättern. Någon som vet någon som inte har någon startplats de behöver bli av med!? Kan tänka mig vilka starttider som helst, kanske någon helt annan dag!? Eller går det att dela upp det på tio nätter så en kör en timme typ mellan 03:00-04:00 varje dag, min favorittid att inte cykla? Är inte i form så satsar på nytt PB!
Peth sa:Luktapåblommorna sa:Hjälp! Jag behöver en biljett snabbt nu, Har flera vänner som inte ska upp och inte köra vättern. Någon som vet någon som inte har någon startplats de behöver bli av med!? Kan tänka mig vilka starttider som helst, kanske någon helt annan dag!? Eller går det att dela upp det på tio nätter så en kör en timme typ mellan 03:00-04:00 varje dag, min favorittid att inte cykla? Är inte i form så satsar på nytt PB!
Tror inte att det behövs biljett för att inte cykla Vätternrundan 2018. Det evenemanget har redan gått av stapeln, och därmed sköter sig ickecyklandet sig självt liksom.
Luktapåblommorna sa:Peth sa:Luktapåblommorna sa:Hjälp! Jag behöver en biljett snabbt nu, Har flera vänner som inte ska upp och inte köra vättern. Någon som vet någon som inte har någon startplats de behöver bli av med!? Kan tänka mig vilka starttider som helst, kanske någon helt annan dag!? Eller går det att dela upp det på tio nätter så en kör en timme typ mellan 03:00-04:00 varje dag, min favorittid att inte cykla? Är inte i form så satsar på nytt PB!
Tror inte att det behövs biljett för att inte cykla Vätternrundan 2018. Det evenemanget har redan gått av stapeln, och därmed sköter sig ickecyklandet sig självt liksom.
Vadå, är det inte här jag ska skriva, fattar ingenting!? Finns det en "Inte cykla Vätternrundan 2019[Intresseanmälan]"-tråds som jag missat!? (Börjar få panik...!) :(
Peth sa:Luktapåblommorna sa:Peth sa:Luktapåblommorna sa:Hjälp! Jag behöver en biljett snabbt nu, Har flera vänner som inte ska upp och inte köra vättern. Någon som vet någon som inte har någon startplats de behöver bli av med!? Kan tänka mig vilka starttider som helst, kanske någon helt annan dag!? Eller går det att dela upp det på tio nätter så en kör en timme typ mellan 03:00-04:00 varje dag, min favorittid att inte cykla? Är inte i form så satsar på nytt PB!
Vadå, är det inte här jag ska skriva, fattar ingenting!? Finns det en "Inte cykla Vätternrundan 2019[Intresseanmälan]"-tråds som jag missat!? (Börjar få panik...!) :(
Ickecyklingen runt en sydsvensk sjö i juni 2019 är inställd på grund av ointresse.