Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

Jag känner mig uppfylld när målet egentligen är tomhet. Hur hanterar man känslorna så här direkt efter? Är orolig att gå in i en uppåtgående spiral.

Väldigt nöjd med min prestation och börjar hoppas på att man ska orka med en icke cykelvasan 2018. hur gör ni andra för att ligga på topp hela tiden?

Jag tror att det är farligt att försöka tänja ut toppformen så där. In i en tung träningsfas nu och sen släpper du upp på det med några veckor kvar till CV så kommer du att icke-cruisa genom den.

Har alla kommit i mål som inte kört VR?
Lite orolig för om det finns nån eftersläntare...

/steen

Det gick ju jättebra i år, så det vill jag inte missa nästa. Eller missa, kanske jag menar. Eller... Förvirrande. Tänker inte cykla VR iallafall.

Att ni orkar. Djupt imponerad. Det är sannerligen ingen lätt utmaning. Många duktiga cyklister har varit självsäkra men sedan misslyckats å det grövsta. Ska bli spännande att följa er träning och uppladdning inför äventyret. Lycka till!

Jag är också på. Våga vägra Vättern.

Det gäller bara att hålla sig borta från alla tillfällen där VR kan komma på tal och fylleutmaningarna haglar. Inte svårt om man är osocial, men förstår att frestarens garn kan vara finmaskigt.

Hasse#7 sa:
marr sa:
Vernersson sa:
Essade ickevättern 2018!

Kommer köra en repris 2019... Förhoppningsvis kommer jag toppa 2018's icketid... :D

Ska vi inte ha en subgrupp ihop även nästa år?

Jag räknar med min stund i solen. Det är i stort sett bokat att jag inte skall cykla med Eddy Merckx. Det känns stort!
Hur lyckas du med det? Kan tusan mig knappt ta mig utanför dörren och upp på cykeln innan jag har kannibalen i bakhasorna.

Jag lyckades väldigt bra i år, hade skoj på lite stigar hemmakring istället, men 2019 kastar jag in handduken för under en öl och whiskeymarinerad sensommarkväll var vi några kompisar som satt och ljög om kommande års planer där en viss klassiker kom på tal.

Helt plötsligt smed polarna planer och konspirationer där mitt namn nämndes. De onyktra fantasierna blev dagen efter riktiga planer (någon var inte full nog) och vips så satt jag där och lovade något som jag nu ångrar men jag inte kan dra mig ur.

Så jag ber om ursäkt.

Mathias B sa:
Jag lyckades väldigt bra i år, hade skoj på lite stigar hemmakring istället, men 2019 kastar jag in handduken för under en öl och whiskeymarinerad sensommarkväll var vi några kompisar som satt och ljög om kommande års planer där en viss klassiker kom på tal.

Helt plötsligt smed polarna planer och konspirationer där mitt namn nämndes. De onyktra fantasierna blev dagen efter riktiga planer (någon var inte full nog) och vips så satt jag där och lovade något som jag nu ångrar men jag inte kan dra mig ur.

Så jag ber om ursäkt.

Svartfot!

Jag fick såna problem med ryggen i år så att jag planerar att ta krafttag inför nästa år. Rehabträning hela vintern. Men först måste sittställningen rättas till då det säkert är grundproblemet. Är det någon som vet ett bra ställe för CouchFit? Även en naprapat som är bra på mobil-surf-tumme skulle uppskattas!

bearthefear sa:
Jag fick såna problem med ryggen i år så att jag planerar att ta krafttag inför nästa år. Rehabträning hela vintern. Men först måste sittställningen rättas till då det säkert är grundproblemet. Är det någon som vet ett bra ställe för CouchFit? Även en naprapat som är bra på mobil-surf-tumme skulle uppskattas!

Du kommer säkert få många bra tips här. Det finns även en grupp på fb. 'Vi som älskar landsvägscykling", den är stor nog för att ge dig goda råd om saker du skall undvika utomhus.Hoppas du hinner komma in i perfekt komfortzon utan skador. Men du får vara försiktig och ta ett steg i taget. Lycka till!

Hjälp! Jag behöver en biljett snabbt nu, Har flera vänner som inte ska upp och inte köra vättern. Någon som vet någon som inte har någon startplats de behöver bli av med!? Kan tänka mig vilka starttider som helst, kanske någon helt annan dag!? Eller går det att dela upp det på tio nätter så en kör en timme typ mellan 03:00-04:00 varje dag, min favorittid att inte cykla? Är inte i form så satsar på nytt PB!

Senast ändrad:
Luktapåblommorna sa:
Hjälp! Jag behöver en biljett snabbt nu, Har flera vänner som inte ska upp och inte köra vättern. Någon som vet någon som inte har någon startplats de behöver bli av med!? Kan tänka mig vilka starttider som helst, kanske någon helt annan dag!? Eller går det att dela upp det på tio nätter så en kör en timme typ mellan 03:00-04:00 varje dag, min favorittid att inte cykla? Är inte i form så satsar på nytt PB!

Tror inte att det behövs biljett för att inte cykla Vätternrundan 2018. Det evenemanget har redan gått av stapeln, och därmed sköter sig ickecyklandet sig självt liksom.

Peth sa:
Luktapåblommorna sa:

Tror inte att det behövs biljett för att inte cykla Vätternrundan 2018. Det evenemanget har redan gått av stapeln, och därmed sköter sig ickecyklandet sig självt liksom.

Vadå, är det inte här jag ska skriva, fattar ingenting!? Finns det en "Inte cykla Vätternrundan 2019[Intresseanmälan]"-tråds som jag missat!? (Börjar få panik...!) :(

Viktiga saker som man inte får missa att missa kräver en rejäl samlingstråd. Grundregeln är att så fort du skrivit i tråden är du inte med.

Luktapåblommorna sa:
Peth sa:
Luktapåblommorna sa:

Vadå, är det inte här jag ska skriva, fattar ingenting!? Finns det en "Inte cykla Vätternrundan 2019[Intresseanmälan]"-tråds som jag missat!? (Börjar få panik...!) :(

Ickecyklingen runt en sydsvensk sjö i juni 2019 är inställd på grund av ointresse.

Peth sa:
Luktapåblommorna sa:
Peth sa:
Luktapåblommorna sa:

Ickecyklingen runt en sydsvensk sjö i juni 2019 är inställd på grund av ointresse.

Betyder det att man måste cykla? Eller kan man ickecykla runt en annan sjö i juni?

Tillbaka
Topp