Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Hur blir definitionerna på DNS, DNF och DSQ i detta evenemang?
Bra tänkt där! Man kan inte vara nog försiktig. Kanske säkrast att utse någon död person till grindvakt? Annars har jag nog en trasig kvast i garaget som kanske kan tänka sig att ställa upp.Freddie L sa:Eftersom jag har mångårig vana av att inte cykla ofta i klunga kan jag ta på mig att vara lite ledare/grindvakt sådär. Om inte någon annan känner att hen är sämre lämpad?
Problemet är bara att jag har en visselpipa, finns det någon här som kanske inte har en?
tuta sa:Bra tänkt där! Man kan inte vara nog försiktig. Kanske säkrast att utse någon död person till grindvakt? Annars har jag nog en trasig kvast i garaget som kanske kan tänka sig att ställa upp.Freddie L sa:Eftersom jag har mångårig vana av att inte cykla ofta i klunga kan jag ta på mig att vara lite ledare/grindvakt sådär. Om inte någon annan känner att hen är sämre lämpad?
Problemet är bara att jag har en visselpipa, finns det någon här som kanske inte har en?
plumse sa:Jag tar på mig att inte ordna en motvallsgrupp som kör åt andra hållet.
emmer sa:Ska inte denna gruppen oxå ha gemensam klädsel?
I kroschad plys för soffan...
Och den platsar nästa i "cykel i soffan" -tråden...Bengt-re sa:Sjukt läcker tröja! Nice oaero åsså!emmer sa:Ska inte denna gruppen oxå ha gemensam klädsel?
I kroschad plys för soffan...
InlineOla sa:Det börjar bli en ganska fin ickeklunga det här. Kan någon ta i uppgift att se till att vi inte använder de magiska orden "belgisk kedja"?
Fint av dig att använda ett noaord istället för det korrekta vätt***k***e.InlineOla sa:Det börjar bli en ganska fin ickeklunga det här. Kan någon ta i uppgift att se till att vi inte använder de magiska orden "belgisk kedja"?
MrBike sa:Får man delta från sängen under en 8-10h? Sovandes...
Inte anti-Ödeshög, jag stannar äter och sover vid bordet där ett par ggr/år, typ veckan innan och efter VR.gerrardsdobbar sa:Edarion sa:Varför detta anti-tänk?
Hellre då motreaktion enligt nedan
Dåre i nacka... "Förebild I nacka"
Cykelbanor Hall of shame... "Cykelbanors Hall of fame"
Varning för Erik Jonsson... "Grymt bra LBS"
Hur dåligt kan det bli? Postnord levererar inte... "Snabba leveranser"
Finns så mycket negativt överallt att jag tycker man ska uppmuntra allt som väcker positivt engagemang... Varför gnälla när det inte behövs liksom?
Själv tycker jag vätternrundan är hur trevlig som helst och jag cyklade i en exemplarisk klunga i ett tempo där jag kunde njuta. Vad kan vara negativt med ett sånt lopp även om man inte tycker det är intressant att cykla rundan själv?
Tvillingtrådar är själva essensen av forumaktivitet.
Edit: Detta är absolut ingen Anti-VR-tråd. Däremot kan det utvecklas till en Anti-Ödeshögstråd.
Jag föreslår att ni satsar på malawiskt snörtrassel. Det är en utmärkt metod för att hålla sig borta från Motala och Ödeshög.InlineOla sa:Det börjar bli en ganska fin ickeklunga det här. Kan någon ta i uppgift att se till att vi inte använder de magiska orden "belgisk kedja"?
nieves sa:Inte anti-Ödeshög, jag stannar äter och sover vid bordet där ett par ggr/år, typ veckan innan och efter VR.gerrardsdobbar sa:Edarion sa:Varför detta anti-tänk?
Hellre då motreaktion enligt nedan
Dåre i nacka... "Förebild I nacka"
Cykelbanor Hall of shame... "Cykelbanors Hall of fame"
Varning för Erik Jonsson... "Grymt bra LBS"
Hur dåligt kan det bli? Postnord levererar inte... "Snabba leveranser"
Finns så mycket negativt överallt att jag tycker man ska uppmuntra allt som väcker positivt engagemang... Varför gnälla när det inte behövs liksom?
Själv tycker jag vätternrundan är hur trevlig som helst och jag cyklade i en exemplarisk klunga i ett tempo där jag kunde njuta. Vad kan vara negativt med ett sånt lopp även om man inte tycker det är intressant att cykla rundan själv?
Tvillingtrådar är själva essensen av forumaktivitet.
Edit: Detta är absolut ingen Anti-VR-tråd. Däremot kan det utvecklas till en Anti-Ödeshögstråd.
Jag föreslår att vi genast startar en stödgrupp för Ödeshög, helst med insamling av medel till ett riktigt bra cykelställ utanför Rasta.
Får vi ihop tillräckligt kan vi säkert köpa loss ett eget Vip-bord och stolar med anatomiska dynor.
Ödeshög är ett av få 24/7 öppna ställen längs våra cykelvägar, ska ni gnälla så välj annan ort.
Hjo, vem behöver Hjo?
GoranS sa:MrBike sa:Får man delta från sängen under en 8-10h? Sovandes...
8 timmar gör man ju otränad. Lite högre tycker jag du ska satsa. 14 timmar borde du i alla fall greja.
Borde inte målet vara att ha icke-cykelkläder, d.v.s. man täcker allt som cyklister visar och vice versa. Detta innebär täckning av armar från en bit nedanför axlarna ner till handleden, fingrarna från knogarna, benen mellan strax ovanför vristerna upp till en bit ovanför knäet samt området från hals upp till strax ovanför ögonbrynen. Resten är bart. Väderleken kan se förstås påverka lite.gerrardsdobbar sa:Ska vi ha en icke-tröja bör snarare Kejsarens nya kläder vara mallen.
GoranS sa:Borde inte målet vara att ha icke-cykelkläder, d.v.s. man täcker allt som cyklister visar och vice versa. Detta innebär täckning av armar från en bit nedanför axlarna ner till handleden, fingrarna från knogarna, benen mellan strax ovanför vristerna upp till en bit ovanför knäet samt området från hals upp till strax ovanför ögonbrynen. Resten är bart. Väderleken kan se förstås påverka lite.gerrardsdobbar sa:Ska vi ha en icke-tröja bör snarare Kejsarens nya kläder vara mallen.
GoranS sa:Borde inte målet vara att ha icke-cykelkläder, d.v.s. man täcker allt som cyklister visar och vice versa. Detta innebär täckning av armar från en bit nedanför axlarna ner till handleden, fingrarna från knogarna, benen mellan strax ovanför vristerna upp till en bit ovanför knäet samt området från hals upp till strax ovanför ögonbrynen. Resten är bart. Väderleken kan se förstås påverka lite.gerrardsdobbar sa:Ska vi ha en icke-tröja bör snarare Kejsarens nya kläder vara mallen.
En liten kostnad för att icke-delta i ett så ärofyllt evenemang.MrBike sa:GoranS sa:Borde inte målet vara att ha icke-cykelkläder, d.v.s. man täcker allt som cyklister visar och vice versa. Detta innebär täckning av armar från en bit nedanför axlarna ner till handleden, fingrarna från knogarna, benen mellan strax ovanför vristerna upp till en bit ovanför knäet samt området från hals upp till strax ovanför ögonbrynen. Resten är bart. Väderleken kan se förstås påverka lite.gerrardsdobbar sa:Ska vi ha en icke-tröja bör snarare Kejsarens nya kläder vara mallen.
Får köpa arm- och benvärmare...
Grimpeur sa:Hur hårda är reglerna? Är belgisk öl tillåten?
slimm sa:Ingen tumme upp till Hasse som inte ställer upp...
emmer sa:Och den platsar i "cyklist i soffan" -tråden...
gerrardsdobbar sa:Låt mig göra fullständigt klart att detta givetvis är 100% anti-Ödeshög.
Det enda gott som har kommit ur Ödeshög är tjejen på 20-nånting jordsnurr som streakade naken längs med vägen på min enda runda 2016. Det gav mig kraft att glömma bort hur hemskt Ödeshög är. I en minut eller så.