Stumpy
Aktiv medlem
Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
Skojare där! Det finns väl ingen som verkligen vill cykla VR?dabac sa:Om jag vill cykla VR, ska jag då lämna in en ointresseanmälan till att inte cykla?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skojare där! Det finns väl ingen som verkligen vill cykla VR?dabac sa:Om jag vill cykla VR, ska jag då lämna in en ointresseanmälan till att inte cykla?
Jomen i rent forskningssyfte.Stumpy sa:Skojare där! Det finns väl ingen som verkligen vill cykla VR?dabac sa:Om jag vill cykla VR, ska jag då lämna in en ointresseanmälan till att inte cykla?
GoranS sa:Vid behov kan ni ju köpa in en soffa från Hilberts hotell.
Pugilism sa:GoranS sa:Vid behov kan ni ju köpa in en soffa från Hilberts hotell.
Öppnar onekligen upp för frågor. Har han bara en soffa där alla gäster får plats, en soffa till varje gäst, varje gäst har ett oändligt antal soffor eller något helt annat.
Vilka tävlingar i lagtempo rekommenderar du i Sverige för de som gillar distanser över 15 mil?janolle sa:Aldrig mer !!!!!!!!! Det har spårat ur helt med alla #sub grupper..Det ska va fika tur som för, sen
finns det ju vissa som vill "leka" Tävlingscyklist för en dag....Kör man vättern på 8 Timmar ska man
tävla på riktigt med licens.
Crossmax sa:Finns det något maximalt deltagarantal för denna grupp? Ser att intresset verkar vara stort, så det kanske redan nu kan vara på sin plats att se över hur många som får vara med på att inte cykla vätternrundan 2018.
konscious sa:Ju mer jag läser denna tråd så förstår jag varför det finns vuxenskor med kardborreknäppning.
gerrardsdobbar sa:konscious sa:Ju mer jag läser denna tråd så förstår jag varför det finns vuxenskor med kardborreknäppning.
Amatör. Mina vuxenskor har BOA-knäppning.
konscious sa:Ju mer jag läser denna tråd så förstår jag varför det finns vuxenskor med kardborreknäppning.
Äh, köp in soffan jag tipsade om ovan så är problemet med överanmälan löst, åtminstone så länge det inte dyker upp överuppräkneligt många anmälningar.JLarsson sa:Är det fullt nu? Kan man skriva upp sig på väntelista för att inte köra?
s sa:Klart man vill slippa cykla Vätternrundan även nästa år men jag tycker det blir för stressigt och jobbigt att behöva ta hänsyn till andra i gruppen som inte skall cykla så jag gör som jag alltid har gjort och låter bli att cykla Vätternrundan alldeles själv.
staine sa:s sa:Klart man vill slippa cykla Vätternrundan även nästa år men jag tycker det blir för stressigt och jobbigt att behöva ta hänsyn till andra i gruppen som inte skall cykla så jag gör som jag alltid har gjort och låter bli att cykla Vätternrundan alldeles själv.
Det bestämmer du själv men förvänta inte att vi andra tänker stötta dig om du skulle börja tvivla och kanske vill köra trots allt.
Hasse#7 sa:staine sa:s sa:Klart man vill slippa cykla Vätternrundan även nästa år men jag tycker det blir för stressigt och jobbigt att behöva ta hänsyn till andra i gruppen som inte skall cykla så jag gör som jag alltid har gjort och låter bli att cykla Vätternrundan alldeles själv.
Det bestämmer du själv men förvänta inte att vi andra tänker stötta dig om du skulle börja tvivla och kanske vill köra trots allt.
Ja många har gått på den minan. Man tror man kan låta bli själv men sen inser man att allt är så mycket lättare att strunta i i en samtränad klunga.
Bengt-re sa:Hasse#7 sa:staine sa:s sa:Klart man vill slippa cykla Vätternrundan även nästa år men jag tycker det blir för stressigt och jobbigt att behöva ta hänsyn till andra i gruppen som inte skall cykla så jag gör som jag alltid har gjort och låter bli att cykla Vätternrundan alldeles själv.
Ja många har gått på den minan. Man tror man kan låta bli själv men sen inser man att allt är så mycket lättare att strunta i i en samtränad klunga.
Men att någon faller ifrån får man likssom räkna med.
gerrardsdobbar sa:Här är min soffa, hursom.
tuta sa:Lustigt att du har precis den modellen som blivit framröstad till Ödeshögs favoritsoffa tre år i rad nu.
Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:staine sa:s sa:Klart man vill slippa cykla Vätternrundan även nästa år men jag tycker det blir för stressigt och jobbigt att behöva ta hänsyn till andra i gruppen som inte skall cykla så jag gör som jag alltid har gjort och låter bli att cykla Vätternrundan alldeles själv.
Ja det är alltid någon som inte tränat ordentligt på att låta bli, eller inte har koll på sin saknade utrustning.
Kristoffer R sa:Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:staine sa:s sa:Klart man vill slippa cykla Vätternrundan även nästa år men jag tycker det blir för stressigt och jobbigt att behöva ta hänsyn till andra i gruppen som inte skall cykla så jag gör som jag alltid har gjort och låter bli att cykla Vätternrundan alldeles själv.
Ja det är alltid någon som inte tränat ordentligt på att låta bli, eller inte har koll på sin saknade utrustning.
Det är lite kaxigt att inte köra Vättern helt solo. Hoppas du klarar det. Jag har gjort det några gånger när jag var yngre men i år började tanken att köra slå rot så jag är extremt glad att ha en grupp att inte köra med inför 2018.
Kommer du surfa mellan olika soffor eller göra det helt utan draghjälp? Många soffor ser inbjudande ut men man är inte alltid välkommen.
ceel sa:gerrardsdobbar sa:Här är min soffa, hursom.
Den där vill jag garanterat inte sitta i. :)