Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
11-delat är ju faktiskt det moderna för lvg nuförtiden. Tacka vet jag när jag inte cyklade VR för 20 år sedan, då var det ju robusta 8-delade grupper som gällde! Lättare att möblera med iaf.Peth sa:Stor? Det är en helt vanlig 11-sits.
Luzen sa:Fasen, missade anmälan. Jag har inte cyklat VR i 49 år och nästa år skulle bli 50-årsjubileum.
Vad tror ni, kommer det finnas platser på startplatser.nu dagarna innan?
Kupa sa:Luzen sa:Fasen, missade anmälan. Jag har inte cyklat VR i 49 år och nästa år skulle bli 50-årsjubileum.
Vad tror ni, kommer det finnas platser på startplatser.nu dagarna innan?
Du får kolla på ickestartplatser.nu när det gäller såna här typer av lopp.
GoranS sa:Jisses, det börjar bli en diger samling icke-cyklister. Tror att Sveriges försäljare av soffor för ickecykling kommer att ha en fin vår nästa år när det ska prånglas ut skinande nya sittmöbler till hela detta gänget.
staine sa:GoranS sa:Jisses, det börjar bli en diger samling icke-cyklister. Tror att Sveriges försäljare av soffor för ickecykling kommer att ha en fin vår nästa år när det ska prånglas ut skinande nya sittmöbler till hela detta gänget.
Vräkig? Ja, hipster är den i vart fall inte. Fast den kräver ju sin soffpotatis, ingen instegsmodell precis.
Peth sa:Hur ser ickestatus ut i denna fråga?
Bengt-re sa:Peth sa:Hur ser ickestatus ut i denna fråga?
Strålande! Jag har nästan glömt bort hur man cyklar!
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Hur ser ickestatus ut i denna fråga?
Strålande! Jag har nästan glömt bort hur man cyklar!
Kul att höra! Själv har jag jobbat hårt de senaste månaderna på att bygga upp en rejäl fettreserv.
staine sa:Måste i värsta fall banga. Har två småpöjkar som ska försöka sig på VR. Jag blir coach/tränare. Hoppas ändå fortfarande kunna slippa själva loppet. Det hade vart najs för då hade jag icke-kört 10 år i rad!
staine sa:Det är ”klassikern”- träsket dom fallit i. Jag har gjort vad jag kunnat för att promota Mälaren, Vänern m.m ifall de vill få respekt i den riktiga cykelvärlden. Men de är bara intresserade av respekt i lunchrummet på sketna jobbet :/
staine sa:Det är ”klassikern”- träsket dom fallit i. Jag har gjort vad jag kunnat för att promota Mälaren, Vänern m.m ifall de vill få respekt i den riktiga cykelvärlden. Men de är bara intresserade av respekt i lunchrummet på sketna jobbet :/
gerrardsdobbar sa:Jag som missade årets Vätternrunda är givetvis väldigt intresserad av att missa även nästa års upplaga.
Jag tänkte att vi kunde samla ihop en grupp som sitter i våra soffor och glädjer oss över att inte vi inte behöver befinna oss i Ödeshög eller motsvarande avfolkningsbygd en regnig, svinkall, juninatt.
Pugilism sa:Med lite tålamod löser det sig. Det är lång tid kvar till ickestart så du behöver inte hetsa. Börja med två halvtimmes soffpass i veckan. Är det jobbigt kan du ta paus efter halva tiden och hoppa runt i en minut. Lägg på 5 minuter i veckan.
Efter en månad lägger du till ett soffpass till och utökar ett av dem (förslagsvis söndagens) till 3 timmar. Glöm inte hopparuntpausen.
Pugilism sa:Med lite tålamod löser det sig. Det är lång tid kvar till ickestart så du behöver inte hetsa. Börja med två halvtimmes soffpass i veckan. Är det jobbigt kan du ta paus efter halva tiden och hoppa runt i en minut. Lägg på 5 minuter i veckan.
Efter en månad lägger du till ett soffpass till och utökar ett av dem (förslagsvis söndagens) till 3 timmar. Glöm inte hopparuntpausen.
Jag ska inte starta i grupp 666. För en djävulsk ersättning kan du inte få den.Jeppe_E sa:Jag letar efter en plats. Gärna inte i startgrupp 38. Är det någon som inte vill sälja sin?
Jag tror att det där är svårt att fixa med bara vilja. Det krävs att man helt enkelt är tvungen. Jag rekommenderar därför att du under kommande tre månader dagligen kör ett distanspass på åtta timmar, ett pass med 8x20 min på FTP, ett pass med fem set om 4x4 på 115% av FTP samt ett pass med sex stycken tabator á 4 minuter. Du kommer då garanterat att vara övertränad och utsliten och kommer att ha en garanterad icke-start i VR 2018.Jeppe_E sa:Pugilism sa:Med lite tålamod löser det sig. Det är lång tid kvar till ickestart så du behöver inte hetsa. Börja med två halvtimmes soffpass i veckan. Är det jobbigt kan du ta paus efter halva tiden och hoppa runt i en minut. Lägg på 5 minuter i veckan.
Nja, är det inte bättre med 4x4 intervaller till en början? 30 min känns sjukt lång tid i soffan att börja med. Dessutom kan man synka det mot TV4’s reklamavbrott. 4 min film följt av 4 min reklam. Ja, eller tvärtom beroende på vad man vill se...
staine sa:Hoppas ändå fortfarande kunna slippa själva loppet. Det hade vart najs för då hade jag icke-kört 10 år i rad!
GoranS sa:Jag tror att det där är svårt att fixa med bara vilja. Det krävs att man helt enkelt är tvungen. Jag rekommenderar därför att du under kommande tre månader dagligen kör ett distanspass på åtta timmar, ett pass med 8x20 min på FTP, ett pass med fem set om 4x4 på 115% av FTP samt ett pass med sex stycken tabator á 4 minuter. Du kommer då garanterat att vara övertränad och utsliten och kommer att ha en garanterad icke-start i VR 2018.Jeppe_E sa:Pugilism sa:Med lite tålamod löser det sig. Det är lång tid kvar till ickestart så du behöver inte hetsa. Börja med två halvtimmes soffpass i veckan. Är det jobbigt kan du ta paus efter halva tiden och hoppa runt i en minut. Lägg på 5 minuter i veckan.
Nja, är det inte bättre med 4x4 intervaller till en början? 30 min känns sjukt lång tid i soffan att börja med. Dessutom kan man synka det mot TV4’s reklamavbrott. 4 min film följt av 4 min reklam. Ja, eller tvärtom beroende på vad man vill se...
Tillhör också skaran som hoppas på att nå upp till 10 raka icke-körda rundor 2018. Senaste, och förhoppningsvis sista, gången jag körde satt jag en stor del av turen och frågade mig själv varför jag ödslade tid och pengar på något som helt enkelt inte var speciellt kul. Har fortfarande inte hittat något skäl så jag har gott hopp om många kommande icke-rundor.Kupa sa:staine sa:Hoppas ändå fortfarande kunna slippa själva loppet. Det hade vart najs för då hade jag icke-kört 10 år i rad!
Kämpa!
Det slår mig att jag firar 10-ickeårsjubileum i år. Känns bra!
roller sa:Vinnande kost måste väl ändå vara en kombination av snabba kolhydrater och fett. Det viktiga är att se till att kolhydraterna inte lagras som glykogen utan istället bidrar till att kroppen lagrar överskottet som fett. Vid tillräckligt stora portioner blir man dåsig och illamående, så att valet mellan soffan eller cykeln blir en ickefråga.
Vernersson sa:roller sa:Vinnande kost måste väl ändå vara en kombination av snabba kolhydrater och fett. Det viktiga är att se till att kolhydraterna inte lagras som glykogen utan istället bidrar till att kroppen lagrar överskottet som fett. Vid tillräckligt stora portioner blir man dåsig och illamående, så att valet mellan soffan eller cykeln blir en ickefråga.
Stora mängder Ben & Jerry's & valfria chips som intages stillasittande i soffan borde vara optimalt mao?
Du kan inte övertyga dem om att köra elklassikern (el classico) istället?staine sa:Det är ”klassikern”- träsket dom fallit i.