Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

larsaw sa:
Aj aj trillade nästan dit igår när vi tog en bilburen sväng runt en sjö, lyckligtvis i ett varmt land med lite alper ivägen mellan oss och den eländiga pölen tråden handlar om...

Mycket kolhydratladd blir det också ???

Kolhydratladd, är det kokain utspätt med florsocker? ;-)

TBone sa:
larsaw sa:
Aj aj trillade nästan dit igår när vi tog en bilburen sväng runt en sjö, lyckligtvis i ett varmt land med lite alper ivägen mellan oss och den eländiga pölen tråden handlar om...

Mycket kolhydratladd blir det också ???

Kolhydratladd, är det kokain utspätt med florsocker? ;-)

Utbankat dunder, direkt från Västerhaninge.

Avvaktar nu kraftfullt i soff-gruppen på att inte starta, börjar kännas lite i ländryggen redan..... vill ju inte bryta....

/steen

Nu har jag varvat ner genom att spurta hem. Det gick inte så fort, men motvinden gjorde att det blev effektivt.
Nu kan Kolhydratsladdningen börja.

Dags att cykla hem från jobbet. Hoppas att jag inte navigerar fel och råkar hamna i Motala och cykla ett varv runt pölen ...

Det går rätt bra än så länge.

Bilagor

• 20180615_200345.jpg
    20180615_200345.jpg
    189.1 KB · Besök: 80
Peth sa:
GoranS sa:
Dags att cykla hem från jobbet. Hoppas att jag inte navigerar fel och råkar hamna i Motala och cykla ett varv runt pölen ...

Hatar när det händer.

GoranS, navigera fel? Haha! Kan ju varenda stigning på hela jordklotet.

Jag har glömt bort vilken icke-starttid jag har, nu är hela projektet i fara. Jag som jobbat stenhårt på en icke-klassiker.

Hasse#7 sa:
Peth sa:
GoranS sa:

Hatar när det händer.

GoranS, navigera fel? Haha! Kan ju varenda stigning på hela jordklotet.

Jag har glömt bort vilken icke-starttid jag har, nu är hela projektet i fara. Jag som jobbat stenhårt på en icke-klassiker.
Stigningarna går det nog bra med men plattkörningen, ja där är det inte lika givet. Var lite osäkert ett tag på Götgatan, men jag lyckades undvika att vrida styret, så nu är jag hemma i säkerheten.

Hjälp! Har helt glömt bort det här.
Är det bara att skriva i tråden för att inte anmäla sig?
Jag är grymt orolig för skadeläget också. Knäna som har värkt till och från under hela våren, har inte protesterat på nästan två veckor. Och det verkar som om det blivit något avbrott i förkylnings-prenumerationen som aktiverades någon gång i slutet av förra året.

Försök att ordna så toalettdörren går i baklås och bli fast där ett dygn eller så, så har du klarat dig.

Har redan börja umgås med tanken på att inte göra Vansbrosimmningen också. Man kanske ska sikta på att inte göra en klassiker, nu när man ändå är på gång...
Kan ju vara ett fint diplom att inte hänga på väggen.

/steen

steen sa:
Har redan börja umgås med tanken på att inte göra Vansbrosimmningen också. Man kanske ska sikta på att inte göra en klassiker, nu när man ändå är på gång...
Kan ju vara ett fint diplom att inte hänga på väggen.

/steen

Lugn nu. Vi måste genomföra detta och se hur vi mår först.

Tänkte inte på det... går så lätt att inte köra VR så jag flög iväg i tankarna
Lovar att besinna mig och hålla min plats i soff-gruppen
/steen

Och kom ihåg nu kamrater - bara tvåkomponentsgroggar.

Inga jävla daquiris eller annat som ser ut som en mindre regnskog. Då kommer vi aldrig kunna ro detta projekt i land.

Startade och har kommit iväg i soffan nu. Blev en tidig start, ganska många timmar som en inte ska cykla. Räknas tiden igårkväll också? Och hur är det, är det totaltiden eller snittsitttiden som vi ska subba?

Jag vet inte hur jag skall hantera tomrummet son kommer bli när hela den här satsningen är över. Man växer in i rollen och det blir som en livsstil.

Nu har jag ägnat hela natten åt att inte cykla Vätternrundan. Är jag galen som funderar på att inte cykla ett varv till nu när jag kan skönja slutet på denna tokiga och härliga resa?

Trodde inte att det skulle vara så känslosamt och vemodigt att snart avsluta något som inte börjat. Dröjer inte länge innan abstinensen kommer.

Har bytt soffa sen igår. Var uppe med tuppen (04:30) och kollade lite på misären live på Youtube. Det är väl som att svära i kyrkan men är faktiskt rätt sugen på att köra Mälaren runt solo. :)

Hasse#7 sa:
Trodde inte att det skulle vara så känslosamt och vemodigt att snart avsluta något som inte börjat. Dröjer inte länge innan abstinensen kommer.

Vaddå avsluta???
Ickecykla VR är ju ett projekt man kan ha igång året runt. Lite som en livsstilssatsning ser jag det =)

Hasse#7 sa:

Nåja, icke-målet stänger vid midnatt, trots allt!

Fan vad skönt det var att sova inatt. Långt ifrån en slakmota längs med Vättern.

Peth sa:
Nu har jag ägnat hela natten åt att inte cykla Vätternrundan. Är jag galen som funderar på att inte cykla ett varv till nu när jag kan skönja slutet på denna tokiga och härliga resa?
+1. Det var en riktigt tung insats. Det såg länge ut som att den skulle klaras av på dryga 8 timmar, men randonneuren i mig pushade fram en dryg timme till.

Tillbaka
Topp