Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
staine sa:Min lilla avfälling kom nyss in på 11.52. Sicken liten rebell!
:P
Bristande föräldraskap. Soffterapi anmodas.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
staine sa:Min lilla avfälling kom nyss in på 11.52. Sicken liten rebell!
:P
gabbeon sa:Nu är det snart dags för de riktigt snabba att inte starta. Lycka till och HÅLL HÖGER!
Akta dig bara så att det inte är någon saltgurka på smörgåstårtan. Är det det så är risken stor att du sen helt plötsligt står i en Vätterndepå och glufsar i dig små gröna bitar. Vore snopet att falla på målsnöret när du nu är så nära.Peth sa:Nu drar jag på kalas och käkar smörgåstårta, samtidigt som jag inte cyklar runt Vättern.
Kristoffer R sa:Jag vacklade lite ett tag men nu är läget stabilt igen i soffan.
GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
Ja, för lite mindre skickliga icke-cyklister är det inte lätt att känna skillnad på dem.fhloston sa:GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
Det liknar dock Vättern. En avlång sjö.
GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
fhloston sa:GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
Jag hade start 22:42 och målgång 8:54, så jag missade sub 10. Men jag är nöjd ändå.
KOB (King Of the Bed) borde det väl vara? Heter ju KOM för cykling inte KOC.Hasse#7 sa:fhloston sa:GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
Jag hade start 22:42 och målgång 8:54, så jag missade sub 10. Men jag är nöjd ändå.
En del kör inte på känsla utan går direkt på mätvärden och vetenskap. Helt klart seriöst att få en logg på att man inte kört. Nånting andra kan imponeras av och försöka slå nästa år. En Sovalogg som man kan dela och jämföra. KOS, King of the sleep.
En KOB på en IKEA-Fyresdal ska ju inte blandas samman med en KOB på en Hästenssäng.GoranS sa:KOB (King Of the Bed) borde det väl vara? Heter ju KOM för cykling inte KOC.Hasse#7 sa:fhloston sa:GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
En del kör inte på känsla utan går direkt på mätvärden och vetenskap. Helt klart seriöst att få en logg på att man inte kört. Nånting andra kan imponeras av och försöka slå nästa år. En Sovalogg som man kan dela och jämföra. KOS, King of the sleep.
GoranS sa:KOB (King Of the Bed) borde det väl vara? Heter ju KOM för cykling inte KOC.Hasse#7 sa:fhloston sa:GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
GoranS sa:Bra där Hasse#7. Vore ju för illa om tråden spårade ur och blev tramsig.
Hasse#7 sa:Trodde inte att det skulle vara så känslosamt och vemodigt att snart avsluta något som inte börjat. Dröjer inte länge innan abstinensen kommer.
GoranS sa:En KOB på en IKEA-Fyresdal ska ju inte blandas samman med en KOB på en Hästenssäng.
Jeppe_E sa:Helt sjukt, klarade hänga på SUB 0 gänget. Tänkte först inte hänga med i rotationen, men eftersom ingen drog så blev det lite stokastiskt.
GoranS sa:En KOB på en IKEA-Fyresdal ska ju inte blandas samman med en KOB på en Hästenssäng.GoranS sa:KOB (King Of the Bed) borde det väl vara? Heter ju KOM för cykling inte KOC.Hasse#7 sa:fhloston sa:GoranS sa:Kan lugna dig. Det där är inte Vättern. Det finns ingen halleluljagubbe vid någon backe på NV-sidan.
Bengt-re sa:Festade loss med att byta bakväxel på en cykel och käkade tappas. Inte cyklat en endaste meter! Låter som en bra vana att inte cykla runt sjöar!
Föredrar supergrupper ...roller sa:Borde det inte vara epi-grupper och inte sub?
GoranS sa:Föredrar supergrupper ...roller sa:Borde det inte vara epi-grupper och inte sub?
Nja, är ju förvisso en supergrupp. I min värld finns två typer av supergrupper, dels de som är sammansatta av "superkända" bandmedlemmar och de som är sammansatta av "superduktiga" bandmedlemmar. Min smak går nog lite mer åt det senare hållet. Men jag misstänker att de flesta nog tänker på den första kategorin.Peth sa:GoranS sa:Föredrar supergrupper ...roller sa:Borde det inte vara epi-grupper och inte sub?
Traveling Wilburys?
Peth sa:Bengt-re sa:Festade loss med att byta bakväxel på en cykel och käkade tappas. Inte cyklat en endaste meter! Låter som en bra vana att inte cykla runt sjöar!
Hej Bengt, det var ett tag sen man såg dig här! Är det en burk kattmat mitt på bordet?
26er sa:Vaknade just. Är det över än?