Peth
Aktiv medlem
Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
Grädde! Alla vet att det är grädde man dricker till jordnötssmör.Vad dricker du till? Olivolja?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grädde! Alla vet att det är grädde man dricker till jordnötssmör.Vad dricker du till? Olivolja?
Är det någon norrländskt? Längre söderut brukar vi koka jordnötssmöret i grädde. Då blir det lite av tårta på tårta med grädde till.Grädde! Alla vet att det är grädde man dricker till jordnötssmör.
Mixar man den kanske det kan gå. Lite trögflytande borde det dock bli.Kan man dricka tårta?
Vi har varken uppfunnit eld eller elektricitet här, så vi kan inte koka någonting alls. Vi stoppar helt sonika in en sked jordnötssmör i munnen, tar en stor klunk grädde och låter det ligga i munnen tills det bli kroppsvarmt innan vi sväljer.Är det någon norrländskt? Längre söderut brukar vi koka jordnötssmöret i grädde. Då blir det lite av tårta på tårta med grädde till.
Hardcore!Vi har varken uppfunnit eld eller elektricitet här, så vi kan inte koka någonting alls. Vi stoppar helt sonika in en sked jordnötssmör i munnen, tar en stor klunk grädde och låter det ligga i munnen tills det bli kroppsvarmt innan vi sväljer.
Asch jag har själv rullat/drullat omkring på vägarna ffa Ödeshög-Husqvarna, vackert som ögat och en autopilotsväg till västkusten/ söderöver.Rimligt. Hans bostadsort gör det också tveksamt om man kan säga att han har ickecyklat Vätternrundan ens tidigare år. Han får nog ihop långt över 30 mil per år på vägar som inte ingår i ickebansträckningen till ickevättern.
Det är tyvärr fullbokat redan, vad tråkigt! men lycka till på färden runt sjön..?När öppnar anmälan?
Det är tyvärr fullbokat redan, vad tråkigt! men lycka till på färden runt sjön..?
n+1 gäller definitivt för soffor. Kan ju ha kommit en ny aeromodell med slimmade armstöd och förbättrad geometri. Jag funderade på kolfiberdynor. Men det är både dyrt och lite overkill för en motionär. Vet inte om kroppen håller för det.Kollade till utesoffan i går. Hade tänkt att använda den till den här upplagan. Den var full av björklöv. Tror ni att jag kan få ordning på den till den här upplagan?
Värt att lämna in?
Eller behöver jag köpa en ny?
Kommer ickecykla i en fåtölj i år.Kollade till utesoffan i går. Hade tänkt att använda den till den här upplagan. Den var full av björklöv. Tror ni att jag kan få ordning på den till den här upplagan?
Värt att lämna in?
Eller behöver jag köpa en ny?
När det gäller dynorna var jag mer inne på fuktavvisande och lättstädade. Så att det jag dräller under "rundan" lätt kan städas bort.n+1 gäller definitivt för soffor. Kan ju ha kommit en ny aeromodell med slimmade armstöd och förbättrad geometri. Jag funderade på kolfiberdynor. Men det är både dyrt och lite overkill för en motionär. Vet inte om kroppen håller för det.
Firar 18-årsstreak 2023, men har långt kvar till mitt tidigare rekord på 32 år i rad utan start.Jag siktar på personligt rekord i icke-starter 2023.
Jag har räknat noga nu och jubileet är 2023. Första året jag inte cyklade var alltså 1993. Det blir 30 år utan Vätternrunda!Jag har intecyklat Vätternrundan sedan 1992, då jag föll för grupptrycket. Jag står emot bättre nu. Men hur ligger jag till då? Borde väl bli 30-års jubileum, eller blir det nästa år?
Bra fråga! Jag har bara tränat på känsla tidigare, men spontant borde skärmtid på olika appar vara en bra indikator... eller antal lästa boksidor om man är gammaldags.Vilka stats tänker du på?
Icke då! Antalet soffplatser här är till skillnad mot girigbukarna i sjöloppet obegränsade.Är det dags att anmäla sig till årets ickerunda? Om jag förstått rätt öppnade man under pandemin upp anmälan för många som normalt inte deltar. Kommer det bli strängare anmälningsregler i år? Jag som hoppade på det här under pandemin är också orolig för att det nu blir svårare/mindre socialt accepterat att få in de sofftimmar som behövs under våren.
Säg inte för mycket nu, helt plötsligt sitter man där och har genomfört en historisk VR.Kan med stolthet meddela nytt personbästa!
Jag har fortfarande inte kört Vätternrundan 2018 ?
Säg inte för mycket nu, helt plötsligt sitter man där och har genomfört en historisk VR.
Vilse.i.brevlådan@postnord.seVar anmäler man sig till att inte cykla VR?