tjocksmock
Ny medlem
Intern vajerdragning.
Tjena.
Har satt på singelklinga på hojen och vill ju då självklart ta bort framväxeln.
Vajern är dragen i ramen en bit och om jag bara drar ur vajern ur ramen så känns det som att det blir ett helvete att få tillbaka den igen om jag mot förmodan skulle vilja montera tillbaka till tredelat.
Är det bara att slita ur den och hoppas på att det går att få igenom vajern igen när/om det behövs?
Behöver jag plugga igen vajerhålen? Men vad?
Har satt på singelklinga på hojen och vill ju då självklart ta bort framväxeln.
Vajern är dragen i ramen en bit och om jag bara drar ur vajern ur ramen så känns det som att det blir ett helvete att få tillbaka den igen om jag mot förmodan skulle vilja montera tillbaka till tredelat.
Är det bara att slita ur den och hoppas på att det går att få igenom vajern igen när/om det behövs?
Behöver jag plugga igen vajerhålen? Men vad?
Senast ändrad:
