Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hon säger väl att de slits ut snabbare?5:15: Förstörs verkligen ens bibs av svett? Lite konstigt resonemang, dom tål 3 timmars svettiga cykelturer men såfort man kommer hem måste man hoppa ur dom annars förstörs dom av svetten?
Snabbare ja, men "stat", så hon verkar ha väldigt bråttom ur sin kläder pga att dom slits snabbare men, ja, visst, det kan vara sant men det är ju bara en bråkdel av vad dom slits på cykeln så känns lite överdrivet akutHon säger väl att de slits ut snabbare?
Om det är sant eller inte låter jag andra bedöma.
Hur många hjälmar behöver man egentligen?
Behöver man inte flera för att matcha färgen på tröjan? Typ som med cyklar.Första året på gymmet använde jag cykelkläderna och det var väldigt varmt, så jag zippade ner sådär. Rena ångbastun på mitt gym.
Fler hjälmar behövs, olika färger och modeller beroende på hur det ska cyklas.
Var får man tag på en tröja med texten ”Köttfärssås” på? Skall hon skylta med sin diet, så skall jag skylta med min.
Snygg, men jag tror den fladdrar för mycket.
Snygg, men jag tror den fladdrar för mycket.
Det borde finnas en variant med okokt pasta också.Ja, jösses, fladdrande spaghetti!
Det borde finnas en variant med okokt pasta också.
Det största problemet är nog om det saknas ryggfickor - var skall man ha ketchupflaskorna?!Snygg, men jag tror den fladdrar för mycket.
Det största problemet är nog om det saknas ryggfickor - var skall man ha ketchupflaskorna?!
Du kan gå mycket längre än en tröja för att visa din tro. Det finns en godkänd religion som heter Pastafari, så du kan gå med ett metalldurkslag på huvudet genom en säkerhetskontroll på en flygplats. Kanske inte jättebekvämt att cykla i, men vill du visa din tillhörighet så är det oslagbart.Var får man tag på en tröja med texten ”Köttfärssås” på? Skall hon skylta med sin diet, så skall jag skylta med min.
Är durkslaget tävlingsgodkänt som hjälm av UCI? Annars känner jag mig krenkt.Du kan gå mycket längre än en tröja för att visa din tro. Det finns en godkänd religion som heter Pastafari, så du kan gå med ett metalldurkslag på huvudet genom en säkerhetskontroll på en flygplats. Kanske inte jättebekvämt att cykla i, men vill du visa din tillhörighet så är det oslagbart.
Det är dessutom ett ställningstagande mot kreationism. Kanske inte så aktuellt i Sverige, men ändå.
Å vilka möjligheter till ett statusuttryck, fattiga har ett pastadurkslag, mellanrika, rostfritt, rik guld och sen finns ju mängder kvar, magnesium, titan och kokosplast. Perfa helt enkelt.
Vem är det?Posta en bild relaterad till Durianrider, garanterat drama. Smart eller dumdristigt drag?
Light in the box har massor av olika... kanske med köttfärssås oxå...Var får man tag på en tröja med texten ”Köttfärssås” på? Skall hon skylta med sin diet, så skall jag skylta med min.