Intressanta backcyklingstips lvg

5:15: Förstörs verkligen ens bibs av svett? Lite konstigt resonemang, dom tål 3 timmars svettiga cykelturer men såfort man kommer hem måste man hoppa ur dom annars förstörs dom av svetten?

5:15: Förstörs verkligen ens bibs av svett? Lite konstigt resonemang, dom tål 3 timmars svettiga cykelturer men såfort man kommer hem måste man hoppa ur dom annars förstörs dom av svetten?
Hon säger väl att de slits ut snabbare?
Om det är sant eller inte låter jag andra bedöma.

Hon säger väl att de slits ut snabbare?
Om det är sant eller inte låter jag andra bedöma.
Snabbare ja, men "stat", så hon verkar ha väldigt bråttom ur sin kläder pga att dom slits snabbare men, ja, visst, det kan vara sant men det är ju bara en bråkdel av vad dom slits på cykeln så känns lite överdrivet akut

Nu har jag inte kollat på videon, men...
Viktigt att man inte blir för varm på hojen liksom, klart man zippar ner lite, tröjan har ju dragkedja av en anledning.

Första året på gymmet använde jag cykelkläderna och det var väldigt varmt, så jag zippade ner sådär. Rena ångbastun på mitt gym.

Fler hjälmar behövs, olika färger och modeller beroende på hur det ska cyklas.

Var får man tag på en tröja med texten ”Köttfärssås” på? Skall hon skylta med sin diet, så skall jag skylta med min.

Det borde finnas en variant med okokt pasta också.

Min son är duktigt på att få pastasås på all sina tröjor, inklusive cykeltröjar. Fördelen då är att man får rätt modell och bara köttfärssåsen och korta spaghettidelar stannar kvar, så det blir inte fladdrigt. Nackdelen är att man tappar bort delar av såsen när man tvättar tröjarna.

Var får man tag på en tröja med texten ”Köttfärssås” på? Skall hon skylta med sin diet, så skall jag skylta med min.
Du kan gå mycket längre än en tröja för att visa din tro. Det finns en godkänd religion som heter Pastafari, så du kan gå med ett metalldurkslag på huvudet genom en säkerhetskontroll på en flygplats. Kanske inte jättebekvämt att cykla i, men vill du visa din tillhörighet så är det oslagbart.

Det är dessutom ett ställningstagande mot kreationism. Kanske inte så aktuellt i Sverige, men ändå.

Å vilka möjligheter till ett statusuttryck, fattiga har ett pastadurkslag, mellanrika, rostfritt, rik guld och sen finns ju mängder kvar, magnesium, titan och kokosplast. Perfa helt enkelt.

Du kan gå mycket längre än en tröja för att visa din tro. Det finns en godkänd religion som heter Pastafari, så du kan gå med ett metalldurkslag på huvudet genom en säkerhetskontroll på en flygplats. Kanske inte jättebekvämt att cykla i, men vill du visa din tillhörighet så är det oslagbart.

Det är dessutom ett ställningstagande mot kreationism. Kanske inte så aktuellt i Sverige, men ändå.

Å vilka möjligheter till ett statusuttryck, fattiga har ett pastadurkslag, mellanrika, rostfritt, rik guld och sen finns ju mängder kvar, magnesium, titan och kokosplast. Perfa helt enkelt.
Är durkslaget tävlingsgodkänt som hjälm av UCI? Annars känner jag mig krenkt.

Light in the box har massor av olika... kanske med köttfärssås oxå...

Bilagor

• Screenshot_20210702-213206_Chrome.jpg
    Screenshot_20210702-213206_Chrome.jpg
    239.1 KB · Besök: 42
Jag tror faktiskt hon skojar lite med alla oss cykelgubbar. Det finns vissa avsnitt där hon går lite för långt och avslöjar sig.

Tillbaka
Topp