Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag söker efter en hållare till min iphone så jag kan montera på min cykel.
Typ styret eller styrstammen.
Har sett att det finns några olika...
Är det nån som har någon och kan rekomendera?
Quad Lock brukar alltid rekommenderas. Har själv inte monterat telefon på styret sen jag skaffade cykeldator (batteriet räckte inte tillräckligt länge med skärmen på men det kanske de gör nuförtiden).
The Quad Lock® iPhone Bike Kit is the lightest, strongest and secure phone holder on the market. Perfect for road cycling, mountain biking (MTB) and commuting.
QuadLock eller SP Connect verkar vara populära alternativ (och dyra). Kör själv SP Connect på styrstammen. Har kört den i ett år nu och upplever att den börjar bli lite "slapp". Det där "klicket" när den sitter fast är borta och är det brötig terräng så kan den rotera. Jag är skraj att jag ska tappa telefonen utan att jag märker det nu. :D Måste hitta på något annat, alternativt fixa något snöre att ha runt styret med så om den ramlar så går den inte i marken i alla fall.
Så att ehh, ja, jag vet vet inte om jag kan rekommendera SP Connect längre. :P