Jag köpte en titanram från Waltly
Riktigt snyggt!Efter 5 månader är allt klart ?Visa bilaga 623857Visa bilaga 623859
Är det 27,5 hjul på?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt snyggt!Efter 5 månader är allt klart ?Visa bilaga 623857Visa bilaga 623859
Tack! Jajamensan 650bx50Riktigt snyggt!
Är det 27,5 hjul på?
Halloj. Jag har en Waltly från nådens år 2024. Dock kör jag inte trainer men vad undrar du angående bakre thru-axel? Kanske kan jag hjälpa till!Hello kära waltly ägare,
Någon som kör traineer? Är det några konstigheter med Waltlys bakre thru-axle? ?
Bilder, specifikationer, kostnad och erfarenheter tack!Jag har en Waltly från nådens år 2024.
Jag får återkomma med bilder. Resten här nedan.Bilder, specifikationer, kostnad och erfarenheter tack!
Jag kan inte understryka detta nog.Man måste vara väldigt noggrann när man granskar ritningen. Ovanstående är revision 1 av 3 innan jag kände mig nöjd.
18 till Waltly eller även inklusive tull/moms när ramen anlände till Sverige?Pris: 18 000 SEK totalt för: Custom-ram och kolfibergaffel, FSA-styrlager, klämma för sadelstolpe, frakt.
Jag vet faktiskt inte hur det fungerar. När jag beställde en annan grej från USA kom det ett brev från tullen med betalningsavi ganska omgående. Jag har inte fått något sådant för ramen.18 till Waltly eller även inklusive tull/moms när ramen anlände till Sverige?
Vad kostar deras ram?
Jag röstar på semiintern.Jag är i startgroparna för att beställa en titangravelram från Waltly. Har bokat bikefit för att verkligen få in måtten. Men det är några saker jag verkligen velar om. Bland annat headset och kabeldragning. Intern kabeldragning eller inte? Det är ju snyggare med intern, men det är ju jobbigare att installera och serva. Om det blir intern så tänker jag varianten som går under styrstammen och ner genom headsetet. Då kan jag ju byta stam och styre utan allt för mycket krångel, och med en Q Connector borde ju service av headset och demontering för frakt bli drägligt. Jag lutar nog ändå åt helt extern. Eventuella aero gains skiter jag i. Tankar?
Snyggt genomgående färgtema och clean look!Jag röstar på semiintern.
Jag beställde en customram (förvisso stål) för fyra år sedan, och har bytt lager en gång, och styre/stam två gånger sedan dess. De operationerna hade varit sjukt mycket krångligare med intern dragning.
Mina slangar går in högt upp på diagonalröret och går utvändigt från vevlager och bakåt. Visa bilaga 809338Visa bilaga 809339
Är bakväxeln korrekt monterad? Skum vinkel på den.Jag röstar på semiintern.
Jag beställde en customram (förvisso stål) för fyra år sedan, och har bytt lager en gång, och styre/stam två gånger sedan dess. De operationerna hade varit sjukt mycket krångligare med intern dragning.
Mina slangar går in högt upp på diagonalröret och går utvändigt från vevlager och bakåt. Visa bilaga 809338Visa bilaga 809339