Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Namnet på denna okända aktör är ju redan givet - Pumaverken. Något annat vore orimligt.Otroligt tråkiga nyheter att Jaguarverken har gått i konkurs. Får hoppas att Giant och Liv fortsättningsvis går att köpa i Sverige. Märket skulle behöva byggas upp ordentligt från grunden och det är kanske nu nästa aktör har chansen att göra något bra. En hel del marknadsföring krävs för att göra något bra och komma in på marknaden.
Säljer man sportutrustning så kanske Träningsverken är ett lämpligt nytt namn?Namnet på denna okända aktör är ju redan givet - Pumaverken. Något annat vore orimligt.
Jo. Bikester kan mycket väl överleva. Den svenska verksamheten är inte i rekonstruktion eller något liknande men deras ägarbolag är och flera av bolagen i den koncernen är det. Min gubbgissning är att majoriteten av dessa bolag kommer att hitta nya ägare och leva vidare.Har inte hängt med men trodde alla gubbgissningar satsat på bikester?
Går som tåget som hur tågen går idag, eller i ursprunglig mening? ?Duell går som tåget, både i omsättning o vinst.
edit. fel bolag...Går som tåget som hur tågen går idag, eller i ursprunglig mening? ?
Mvh
Tågpendlare
Var inte grejen att de var väldigt möjliga att göra affärer med, dvs vem som helst kunde agera återförsäljare och köpa cykel av dem till grossistpris?Tråkigt men det var dom också
Helt omöjliga att göra affärer med
Ok, trodde det var motorcykelfirman som menades. My bad.Det är skillnad på Duell och Duell. Motorfirman Holger Duell blev bihr nordic som kastade in handduken. Då köpte Power Factory rättigheterna till vissa varumärken.
Duell är den finska delen som har gått under namnet Power Factory i Sverige. Namnändringen till Duell i Sverige är pågående.
Haha samma här, gravt förvirrande med två bolag med typ samma namn aktiva i samma bransch.Ok, trodde det var motorcykelfirman som menades. My bad.
Som t ex Fox (klädmärke) och Fox (dämparmärke)!Haha samma här, gravt förvirrande med två bolag med typ samma namn aktiva i samma bransch.
DU orsakade alltså konkursen när du inte köpte giant?Jag har faktiskt goda erfarenheter av dem på sistone. Det saknades gummipluppar på en TCR från Bikeshop.no. Jag fick Jaguarverken att skicka mig dessa utan kostnad. Också fick jag en flarra på köpet.
För ett par år sedan var jag ute efter en ny lvg. och hade lite frågor. Då var deras säljare ytterst hjälpsam och trevlig.
Blev dock en Aethos.
2 st bröder som heter Fox, började som ett bolag men som senare blev 2.Som t ex Fox (klädmärke) och Fox (dämparmärke)!
2 st bröder som heter Fox, började som ett bolag men som senare blev 2.
Som Adidas och Puma (obs OnT).
Saliga Adi och Rudi. Eller, nja, salig och salig.Som Adidas och Puma (obs OnT).
De var väl bayrer och därmed katoliker samt därför kunnat köpa sig åtminstone en ståplats där uppe? Saligheten är lättköpt ?Saliga Adi och Rudi. Eller, nja, salig och salig.
eller Grohe och Hansgrohe (även det duschar).Och Mora och FM Mattsson. (fortfarande OnT om man duschar efter ?). Men de har ju försonats igen.
Vet inte om St Per släpper in nazister även om de köpt avlatsbrev.De var väl bayrer och därmed katoliker samt därför kunnat köpa sig åtminstone en ståplats där uppe? Saligheten är lättköpt ?
Lutheran där! Klart han gör bara mutan är stor nog.Vet inte om St Per släpper in nazister även om de köpt avlatsbrev.
Vi går ihop å gör ett gruppköp ?![]()
Handel till salu — 226 handel i hela Sverige | Bolagsplatsen
Handel till salu — 226 handel i hela Sverige. Jämför pris, omsättning & läge. Sveriges största marknadsplats för företagsförsäljningar.www.bolagsplatsen.se
Så ägarna har plundrat företaget?![]()
Ägaren bjöds på whiskey när lagret tömdes
• Nu begärs företaget i konkurs • Miljonvärden borta.www.st.nu
Det välrenommerade företaget.Så ägarna har plundrat företaget?
Hmmmm, av massa Giant som ingen vill ha??Vi går ihop å gör ett gruppköp ?
Det välrenommerade företaget.
Japp, det var så det gick till.Så ägarna har plundrat företaget?
Okända? Vart fan har du vart hela livet? Och ditt "skämt" är inte kul.Namnet på denna okända aktör är ju redan givet - Pumaverken. Något annat vore orimligt.