Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.wolftoothcomponents.com
Såg smutt ut. Finns det svenska återförsäljare?Wolftooth lilla påse kanske? Finns i 6dl och en liter.
![]()
B-RAD TekLite Roll-Top Bag 1L
The B-RAD Roll Top Bag is a weatherproof bag, waterproof fabric with sealed seams, that triples as a frame storage bag, dropper compatible under seat bag, and a B-RAD System mounting accessory.www.wolftoothcomponents.com
Finns lösa sådana fästen att köpa med fästrem och en sådan påse syr du på en eftermiddag.Såg smutt ut. Finns det svenska återförsäljare?
Den borde funka, testar en sån.
Ja precis, i skissen ovan har jag tagit höjd för flaska modell stor.De gör även dessa, i tre storlekar: https://www.bike-components.de/en/Blackburn/Outpost-Frame-Bag-p49876/
Edit: Själv skulle jag välja en som är så stor det bara går utan att inkräkta på platsen för vattenflaskan. Det är fascinerande hur lite jag får in i min ramväska som ser stor ut på utsidan.?
Nja tycker dom sitter så dåligt när man inte har något rör ovanför stammen.Kan du inte köra top tube annars?
![]()
Racing Top Tube Pack | Apidura
The Racing Top Tube Pack is designed for ultra-distance competition. A lightweight top tube bag and waterproof storage space for accessing items on the go.www.apidura.com
Såg smutt ut. Finns det svenska återförsäljare?
Har själv Blackburns "lilla svarta"! Hur bra som helst och tålig. Bästa!
Funkar fint! Får ju tom plats med min skaljacka i den till min fjälltur i morgon :-)
Kan den rymma en telefon också kanske eventuellt tro??Funkar fint! Får ju tom plats med min skaljacka i den till min fjälltur i morgon :-)
Visa bilaga 499879
Ja inga problemKan den rymma en telefon också kanske eventuellt tro??
Såg så bra ut att jag beställde en, så kanske man slipper ha telefoneländet(tung)i ryggfickan?Ja inga problem