Kristoffer R
Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Jag tror inte att den är privat? Jag kunde läsa allt och "gilla" men inte kommentera.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:HasseL sa:Magnus Bäcksted svarade på AB svar till Jenny... Bra svar av han där..
I och med att han gjort sin sida privat vore det toppen om ni som kan se vill kopiera in texter eller ta en skärmdump.
Kristoffer R sa:Jag tror inte att den är privat? Jag kunde läsa allt och "gilla" men inte kommentera.
FB-sidan var öppen hela tiden, men en stund igår kunde jag inte se just den tråden. Nu är den tillbaka.Nik242 sa:Kristoffer R sa:Jag tror inte att den är privat? Jag kunde läsa allt och "gilla" men inte kommentera.
Den är offentlig men möjligheterna för icke-vänner att kommentera har han tagit bort.
Jilster sa:Ja man skulle verkligen vilja höra den faktiska förklaringen. Eller ytterligare en happy teori kanske kan duga så länge. Känner sig någon manad?
UrTomas sa:Lysande Hasse!
se92923 sa:En observation: För några sidor sedan i denna tråd så var det ett ganska stort inslag av inlägg där min känsla är att man tog parti för SCF med diverse argument om ungdomssatsningar och det onda storkapitalet (= proffslagen) ... men på sistone har det varit väldigt lite av den varan... trots att skribenterna normalt är ganska aktiva...
pe.wa. sa:Finns det ens tidigare aktiva cyklister i SCF? Kan inte Jenny tävla för sig själv under VM under neutral flagg som några gjorde under senaste friidrotts VM eller finns inte den möjligheten inom cyklingen?
pe.wa. sa:Finns det ens tidigare aktiva cyklister i SCF?
Miss Lycka sa:pe.wa. sa:Finns det ens tidigare aktiva cyklister i SCF?
Hur aktiv har du själv varit på grund av din frågeställning?
Miss Lycka sa:Kärlek? Pucko!
Jilster sa:
"För oss handlar det om att vara professionella och följa de ingående avtal vi har.", säger Stephan Klang, ordf SCF.Jilster sa:
Eller att man inser att bara för att UCI-reglerna ger ett landsförbund rätt att inkludera hjälm, handskar och glasögon till tävlingsdräkten så innebär det inte att man kan teckna avtal som står i konflikt med proffsåkarna utan att man på förhand har tagit fram en lösning på problemet? Att UCI tillåter det innebär inte att det rent juridiskt blir ett kontraktsbrott för cyklisten om denne redan har ett avtal för hjälm etc.JLarsson sa:En lösning skulle ju kunna vara att UCI helt enkelt bestämde att termen race kit innefattar tröja och byxor. INget mer, inget mindre. Då lämnas inte utrymme för kreativa "outside the box"-lösningar.