Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Är det samma bana som förra året?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Å gissa om Anders Bromé gnällde på att hon hade fel t-shirt fast de hade betalt nån straff avgift å klubben tyckte det var okej. Jag fattar inte hur den människan får fortsätta jobba med cykel.
Å Mattias W ville han ha i startled 8 pga att han var för sent anmäld enligt han vilket inte stämde så han fick kriga ända tills i morse bra upplägg inför race.
Men skit i det å grymt av henne att vinna å äns vilja vara i närheten av den ärkeidioten!
EST sa:Jag är förvånad att han är kvar å har nånting med cykel att göra alls...Även om han inte nu jobbar på förbundet längre.
lundatok sa:Googla Rissveds och Bromé
jonte987 sa:lundatok sa:Googla Rissveds och Bromé
Då hittar jag den här tråden
hm sa:Jag hade ca 10min bättre tid än Jenny förra på sm fast i gubbklassen, nu hade Jenny ca 10 min bättre tid än hon hade för ett år sen...
Karlsson77 sa:Vad tror ni kommer Jenny köra short track imorgon?
Karlsson77 sa:Vad tror ni kommer Jenny köra short track imorgon?
GoranS sa:Även om hon inte får köra imorgon så borde hon väl med ett skapligt lopp på söndag kunna klättra såpass mkt att hon till nästa lopp får köra fredagsloppet!?
Sprinten ger WC-poäng men typ inga rankingpoäng vilket är vad Jenny behöver i dagsläget. Så endast eventuellt bättre startposition för det aktuella loppet skulle hon dra nytta av.lundatok sa:Ja, sen ger väl sprinten gott om poäng?
Spacekitty sa:Startlistan för XCC är släppt. Jenny är med som nr 35. https://www.valdisolebikeland.com/_files/f_media/2019/08/2462.pdf
Jag kollar visserligen på allt under dessa helgerna när det körs XCC, DH & XCO men visst, kul med lite info, varit helt tyst på Team 31 & Jennys Instagram inför denna helgen.alltrack16 sa:jag tror många med mig hade avsatt tid för att se XCC-racet,
alltrack16 sa:Ingen aning..jag har tror alla har full förståelse för J:s historia..men..jag tror många med mig hade avsatt tid för att se XCC-racet, hon var med på startlistan. Det är väl rätt basic för Team 31 att bara kommunicera att hon inte ska köra? Inga ytterligare kommentarer hade behövts.
hm sa:alltrack16 sa:Ingen aning..jag har tror alla har full förståelse för J:s historia..men..jag tror många med mig hade avsatt tid för att se XCC-racet, hon var med på startlistan. Det är väl rätt basic för Team 31 att bara kommunicera att hon inte ska köra? Inga ytterligare kommentarer hade behövts.
Om man läser deras senaste fb inlägg tror jag nog allt mer att dom läser denna tråd ;)
alltrack16 sa:22.20. Racet gick 17.30... tack ändå för klargörandet. Måste vara en svår balansgång att hålla låg profil för att inte skapa press och samtidigt tillfredsställa oss som är intresserade av just det, Jennys prestationer på banan,vilket i förlängningen är det som genererar uppmärksamhet för projekt 31.. Peace.
theBrand sa:alltrack16 sa:22.20. Racet gick 17.30... tack ändå för klargörandet. Måste vara en svår balansgång att hålla låg profil för att inte skapa press och samtidigt tillfredsställa oss som är intresserade av just det, Jennys prestationer på banan,vilket i förlängningen är det som genererar uppmärksamhet för projekt 31.. Peace.
Det är väl rätt förståligt då teamet inte själva viste att de satts upp på startlistan?
Snarare dåligt av UCI kan jag tycka. Jenny hade säkert varit intresserad av att köra om hon bara fått veta att hon skulle få möjlighet?
NickPick sa:theBrand sa:alltrack16 sa:22.20. Racet gick 17.30... tack ändå för klargörandet. Måste vara en svår balansgång att hålla låg profil för att inte skapa press och samtidigt tillfredsställa oss som är intresserade av just det, Jennys prestationer på banan,vilket i förlängningen är det som genererar uppmärksamhet för projekt 31.. Peace.
Det är väl rätt förståligt då teamet inte själva viste att de satts upp på startlistan?
Snarare dåligt av UCI kan jag tycka. Jenny hade säkert varit intresserad av att köra om hon bara fått veta att hon skulle få möjlighet?
Som jag tolkar det avstod hon från att köra, för hennes poäng räckte väl till? Som sagt. Vissa avstår ju från Short tracket för att vara utvilad till söndagen.
Hon blev ju även highlightad av Redbull som startnr 36 precis innan start.