jingleyschmidt
Aktiv medlem
jingleyschmidt's Not-So-Adventurous Adventures
Välkommen tillbaka!
Jag undrar om det inte är bättre att ser det tvärtom. För mig har det alltid varit viktigt att komma ut, och då är cykeln en bra sett att snabbt vara ute i naturen. Jag, och flera andra, har märkt att det är ännu viktigare i Corona tider där man sitter hem, inte pendlar till jobbet och inte möter mycket folk. Och det behövs väl ingen mål för att komma ut och cykla, förutom att man måste lämna huset?
Och om att köpa saker: jag kan fundera långt på vad jag precis vill ha, men när jag har bestämt mig vill jag här det direkt. Förstår inte hur andra kan har byggtråder som pågår i flera månader.
Ja verkligen! Det var ju lite anledningen till att jag började cykla från första början. Snabbt komma iväg, bort från stan, och in i lugnet. D Och det fungerade. Men så ah, fan vet jag... nu är det tungt att komma ut överhuvudtaget, även fast jag vet att det gör mig gott. Men hoppet lever! :)
Och ja, byggtrådar. Jag kan iofs förstå tjusningen i teorin, och jag uppskattar att följa trådarna, men jag är för otålig. Jag är bara byggd annorlunda! Och det får också vara okej. :D