[Jöttebårg] Pushbike närmsta tiden?

Eftersom jag inte riktigt vet vart spåren ligger så kommer jag bort till dig anton, du kan väl smsa över ditt nummer till 0736914472.

Funderar på att rulla en sväng imorgon. Slottis, eller om någon annan har ett bättre förslag någon annanstans.

Anyone care to join me? Blir ca 12-13 nånting isf.

Styra upp? Styra ner är det väl vi ska göra isf. Uppåt knuffar vi ju.

Eftersom jag är en latmask har jag börjat fundera på att käka glass istället. Men har du en plan, timad och klar in i minsta detalj är jag villig att ompröva. :D

Rhododendron går dock bort för min del. Downhill/Transportcyklings ration är åt helvete. :D

Det finns ju fler banor runt Lackarebäck så vi skulle ju kunna köra några olika. Starttid runt 12 eller vad funkar för er?

Det var gött att köra idag, trots hala förhållanden och mycket löv. Det blev lite bombhålshuck, Staffans störtlopp, HHHR och nya smygcovern HHDR (hey hey, drift rey - arbetsnamn..) ihop med SzMood.

Hoppas på nya tag nästa helg!

HHHR gick fint att köra. Underlaget var hårdpackat på hela banan förutom på 1 ställe där det rinner vatten, men just där är det inte särskilt tekniskt/brant. Grym ride trots dålig uppslutning :D.

Lördag imorrn, någon som är sugen på åkning? Jag behöver ta mig ner på stan och handla lite men borde hinna med lite pushbike också tycker jag.

Fässberg: Jag är en tunnis. Tål inte kyla och smälter om jag kommer i kontakt med vatten.

Jag vill ha över 25 grader varmt och helst vill jag sitta på en solterass med en smaskig öl. Cykla i kyla... näfyfan. Därför jag inte åker skidor längre, shit's too fucking cold.

Mårten skrev:
-------------------------------------------------------
> Fässberg: Jag är en tunnis. Tål inte kyla och
> smälter om jag kommer i kontakt med vatten.
>
> Jag vill ha över 25 grader varmt och helst vill
> jag sitta på en solterass med en smaskig öl.
> Cykla i kyla... näfyfan. Därför jag inte åker
> skidor längre, shit's too fucking cold.

Mårten din jävla skumtomte, ut och cykla med dig, du ska ju förfan representera nu, då kan du inte hålla på och gnälla såhär!
Koda färdigt bloggen eller nåt annars :]

Sernevi skrev:
-------------------------------------------------------
> Mårten din jävla skumtomte, ut och cykla med
> dig, du ska ju förfan representera nu, då kan du
> inte hålla på och gnälla såhär!

Kan jag visst det. Just watch me...

> Koda färdigt bloggen eller nåt annars :]

Icke, ska läsa några hundra sidor ekonomi nu är tanken. :/

Nån som vill va så vänlig att beskriva eller visa å en karta vart i lackarebäck man kan åka dh??
Jag är helt ny på detta & vill testa lite:-)
//Micke.

Tillbaka
Topp