Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Newline sa:Lite dåliga recensioner på Julas egen sida. Det verkar svårt att justera in på kroken. Finns det något annat alternativ till Thule?
Intressant. Kollar man deras hemsida verkar de ha varianter som ungefär matchar Thules utbud...salle sa:Newline sa:Lite dåliga recensioner på Julas egen sida. Det verkar svårt att justera in på kroken. Finns det något annat alternativ till Thule?
Jag är sugen på en buzzrack. Verkar gå att klicka hem från England för 190 pund. Har fått bra recensioner. Men julas är ju riktigt billig.
https://www.atredo.se/advanced_sear...ET-fkvbm4ggOoYU81NYoUsLawX6DrauEaAiELEALw_wcB
Fast nu kostar den ju 1599:- Hade du väntat bara 4 år och blivit Jula-medlem hade du sparat en krona.Rattnalle sa:För de 1600 jag betalade väldigt prisvärt. nu när det kostar mer rätt tveksamt köp.
Det var ju synd..Octagon sa:Fast nu kostar den ju 1599:- Hade du väntat bara 4 år och blivit Jula-medlem hade du sparat en krona.Rattnalle sa:För de 1600 jag betalade väldigt prisvärt. nu när det kostar mer rätt tveksamt köp.