Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag en son tur är!Och se till att ha en bra wireklippare så inte hölje el Wire fransar sig. Biltemas är helt ok.
Tackar!Du har gjort ett bra jobb tycker jag att det ser ut som!
Jag tror på det andra alternativet. :-)Växelhöljena går på fel sida av ramen. Vajrarna ska korsa varandra under diagonalröret.
Eller så är jag dum i huvudet, alla verkar tycka att det ser bra ut?
Jag tror på det andra alternativet. :-)
Bakväxelvajern brukar gå ner på höger sida av diagonalröret, precis som TS har gjort.
Vad menar du med att de skall korsa varandra under röret? Har du någon bild på en sådan dragning?
Rent praktiskt så märktes det väl mest med äldre Ergopower (8, 9 och 10-delat)om man låter wirarna korsa varandra under diagonalröret får man lite bättre böj på höljena = mindre friktion. Men det gäller väll främst på mindre ramar.Den på bild är ju så pass stor att böjen blir rätt stor ändå.
Men som nämnts. Det finns ju olika skolor på det.
Redan för ett par helger sedan fikade flera, mer eller mindre, svettiga cykelgubbar och åtminstone en cykelgumma, på Västerby Bygdegård.En fika på Västerby Bygdegård med solen glittande i blanka cyklar och svettiga cykelgubbar som sitter och räddar ekonomin genom kaffedrickande?!
Redan för ett par helger sedan fikade flera, mer eller mindre, svettiga cykelgubbar och åtminstone en cykelgumma, på Västerby Bygdegård.