Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jakeOMG sa:Jodå, det finns plats för alla. E-cyklarna har sin plats, som rehab-instrument tex. Helt ok :)
dnleriksson sa:Jag kommer ju garanterat inte i år då jag bröt nyckelbenet igår, men med tanke på det utlovade vädret så...
s sa:dnleriksson sa:Jag kommer ju garanterat inte i år då jag bröt nyckelbenet igår, men med tanke på det utlovade vädret så...
Du skulle kollat väderprognosen innan du bröt nyckelbenet.
Jag kommer om det blir sol.
itisasitis sa:Min pappa bor granne med Lunsen så jag ska försöka lura med honom. Dock är vi inte medlemmar i Uppsala Stigcyklister. Är det någon obligatorisk eller frivillig avgift för att vara med?
WSB sa:s sa:dnleriksson sa:Jag kommer ju garanterat inte i år då jag bröt nyckelbenet igår, men med tanke på det utlovade vädret så...
Du skulle kollat väderprognosen innan du bröt nyckelbenet.
Jag kommer om det blir sol.
Jag kommer om det blir sol och om jag är nykter.
Tråkigt med benbrott Dnl, gjorde du en noggrann markinspektion?
JojjeM sa:Haha. Av dokumentationen att döma har du så lågt BB (alt. långa vevar) att pedalerna tog i varje varv när du trampade dig fram mot tallen. Läk väl!
/Johan
Oooh! ?dnleriksson sa:Du vet var det finns cyklar till övers annars! Du som var sugen på att prova 27,5 ?
s sa:Jag är allergisk mot vatten. Hoppas ni får en fin tur!