Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grimpeur sa:18 anmälda.
Grimpeur sa:18 anmälda.
GoranS sa:Hm, sansat, långa stopp, lunch, 11.15 ... känns som detta inte riktigt går ihop sig. ;-)
GoranS sa:Hm, sansat, långa stopp, lunch, 11.15 ... känns som detta inte riktigt går ihop sig. ;-)
Usch! Önska livet ur sin svärfar. ;-)Fjärdebrunn sa:Nästa år får svärfar ge tusan i stt fylla år. Verkar ha varit en fullträff.
GoranS sa:Usch! Önska livet ur sin svärfar. ;-)Fjärdebrunn sa:Nästa år får svärfar ge tusan i stt fylla år. Verkar ha varit en fullträff.
Fjärdebrunn sa:GoranS sa:Usch! Önska livet ur sin svärfar. ;-)Fjärdebrunn sa:Nästa år får svärfar ge tusan i stt fylla år. Verkar ha varit en fullträff.
Nejdå, men han kan väl flytta födelsedagen lite? :)
Kanske går att hacka folkbokföringen?LTS sa:Fjärdebrunn sa:GoranS sa:Usch! Önska livet ur sin svärfar. ;-)Fjärdebrunn sa:Nästa år får svärfar ge tusan i stt fylla år. Verkar ha varit en fullträff.
Han behöver väl inte fylla år varje år?
GoranS sa:Kanske går att hacka folkbokföringen?LTS sa:Fjärdebrunn sa:GoranS sa:Usch! Önska livet ur sin svärfar. ;-)Fjärdebrunn sa:Nästa år får svärfar ge tusan i stt fylla år. Verkar ha varit en fullträff.
Han behöver väl inte fylla år varje år?
GoranS sa:Kan ju vara så att firandet av födelsedagen av praktiska skäl sker på närmaste helg ...
GoranS sa:Vafalls, fira på vilodagen. Detta låter blasfemiskt.
Hasse#7 sa:GoranS sa:Vafalls, fira på vilodagen. Detta låter blasfemiskt.
Who said Jehova?
GoranS sa:Jag tycker nog att stening inte ska ses som urspårat i en långcyklingstråd. Var väl visserligen rätt många år sen men det fanns då en tråd om någon som deltog i en cykelresa genom Afrika och blev less på ungarna i Etiopien som kastade stenar på henne så hon började öppna moteld. Några Zipp-hjul har jag också för mig förgyllde den tråden.