[Kalender] Bbq Trail Party Leksand

Rockingman sa:
Ser grymt fint ut, ska bli så kul att cykla i Leksand igen : ) jag har tryckt i ett huck norris i bakdäcket som får ta smällarna från stenarna
Huck Norris låter som ett klokt val! Det blir inte riktigt lika storslaget som i höstas, men väl så roliga sträckor ändå ?

LasseB sa:
Kommer upp till grannskapet i helgen, kanske finns tid att ge en hjälpande hand. Hur ser To-Do listan ut?
Just nu är den listan väldigt kort, i och med att den sträckan där det behövde sågas är bortplockad från programmet. Tyvärr ska jag på bröllop och sånt elände i helgen ?Hinner kanske inte ens cykla. Men jag kan PMa sträckorna till dig om du vill prova dom?

LasseB sa:
Jepp, kan kvalitetssäkra.
Kunde inte bifoga karta i PM. Så du får den hör i tråden! Starten är uppe vid gröna pilen. När du sen från stigen kommer ner på en liten skogsväg, så ska du efter en liten bit in i högerkurvan på den, svänga vänster ner på en liten stig till bystugan.
20180602_090955.jpg

Den nytillagda stigen går här:
20180602_094838.png

Och Mean Machine har du kört, så den räknar jag med att du hittar till ?

mikipedia_ sa:
Henrik83 sa:
Vare sig jag eller Zhuken dyker upp, hoppas ni får kul!

Tråkigt? Men större chans för oss andra att komma på en bättre placering?

Förvisso sant ? Men det är min vecka med Tarzan & Zhuken skyller på bröllop inom släkt. Jevligt synd faktiskt, förra årets race var faktiskt ett av de bättre cykeläventyren 2017. Hade galet kul med blindracingen!

Henrik83 sa:
mikipedia_ sa:
Henrik83 sa:
Vare sig jag eller Zhuken dyker upp, hoppas ni får kul!

Tråkigt? Men större chans för oss andra att komma på en bättre placering?

Förvisso sant ? Men det är min vecka med Tarzan & Zhuken skyller på bröllop inom släkt. Jevligt synd faktiskt, förra årets race var faktiskt ett av de bättre cykeläventyren 2017. Hade galet kul med blindracingen!

Ni vet ju hur ni kontaktar oss så bara att komma en annan gång! Ni är välkommna till Avesta med?

Senast ändrad:
Nu är jag otroligt sen på bollen men jag insåg just att jag ändå (nästan) kommer passera de trakterna och ha med mig cykelgrejer denna helgen. Jag står gärna långt ner på reservlistan, mest bara för att. Får jag ett infall kanske jag kommer och ser på annars

Alfakrull sa:
Nu är jag otroligt sen på bollen men jag insåg just att jag ändå (nästan) kommer passera de trakterna och ha med mig cykelgrejer denna helgen. Jag står gärna långt ner på reservlistan, mest bara för att. Får jag ett infall kanske jag kommer och ser på annars
Jag skriver upp dig :)

Eftersom det under en längre tid varit eldningsförbud och det verkar som att det antagligen kommer hålla i sig ett tag. Tänker jag att det istället för grillning får bli lite matigare fika. Tänker mig tunnbröd med olika fyllningar; ost, skinka, bönröra, sötpotatis aioli mm. Ni som är intresserade kan swisha 60kr till mig på noll76-214åtta924 och märka med trail party samt ert användarnamn här på happy. Jag kommer också ta med en stor vattendunk så det finns lite extra vätska utöver det ni kan frakta själva på er cykel. Så tyvärr blir det ett n0t bbq trail party den här gången. Hoppas att det är OK för er ? Men alla stigar är i väldigt bra skick när jag senast kollade, så cykelupplevelsen blir nog topp!

Om minion SS är lite som rock razor så går det nog utmärkt. Grepp är nog inga större problem att hitta på någon av stigarna. Även om de har helt olika underlag. Greppar sidoväggarna bra i kurvor så klarar du dig fint ?

EST sa:
Men däck du har ju en 3 meter lång hoj hur svårt kan sett vara att hitta lite grepp?

Haha, så klart, den är snabb när det går rakt på :) Minion ss funkade faktiskt bra på turen idag så det får nog sitta kvar tills på lördag.

Jag har oxå swishat för maten

ErikaB sa:
Finns det någon återbudsplats jag kan ta?

//Erika
Just nu finns det två lediga platser. Jag har lagt ut de på förfrågan till de två som står på reservlistan, ska jag skriva upp dig där? Sannolikheten är nog ganska stor att det finns plats ?

Mathias B sa:
Jag har petat på lite folk från Tunaslätten, får se av någon av dem är intresserade.

Jag har plats i bilen och en cykelplats på stället från Romme om någon vill åka med.

Sen undrar jag om någon har plattisar att låna ut? Hur brötigt är det? Är det väldigt trixigt så vågar jag nog inte köra med spd...

Och om någon vill låna ut knäskydd (small) så skulle jag bli glad. Har bara hellånga.

Tillbaka
Topp