peter_skraddarbacken
Medlem
[Kalender] Bbq Trail Party Leksand
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Kul å se en livs levande Nicolai med!
Ok det har hänt :)sikkel sa:Mer bilder!!
Utan bilder har det aldrig hänt!!
//Ulf
ErikaB sa:Visst är hon vacker :D
EST sa:Kul å se en livs levande Nicolai med!
Kupa sa:Fasen vad kul att få hänga med och fota idag! Bra väder, vacker natur, grym cykling och sköna människor. Allt man behöver!
Har tömt ur kameran och slängt det värsta skräpet. Lite drygt att ladda upp 270 bilder en i taget så jag har mosat upp på egen server så länge i lite mindre storlek. Om nån vill ha original av nånting så hojta bara.
Sen måste jag gå igenom flygfotot också...
tobgren sa:Ok här har vi den, videon Jofa inte vet om han vill att vi ska se. Jag är väldigt glad att det inte blev någon skada där!
På tal om bristande omdöme....
Pepp var väl ordet Jofa? ;)
bluetail sa:Till en superskoj dag i Leksand ;)
Häftigt att se Mean machine ovanifrån! Bra flugit Kupa! ?Kupa sa:Å så lite video då.. hm.. hur 17 bäddar man in videos man laddat upp på Happy? Länken är https://happyride.se/video/58841 i alla fall.
Musiken är från iMovie, orkade inte jaga rätt på nåt bättre, ni får stå ut ändå.
Kupa sa:Fasen vad kul att få hänga med och fota idag! Bra väder, vacker natur, grym cykling och sköna människor. Allt man behöver!
Har tömt ur kameran och slängt det värsta skräpet. Lite drygt att ladda upp 270 bilder en i taget så jag har mosat upp på egen server så länge i lite mindre storlek. Om nån vill ha original av nånting så hojta bara.
Bra filmat! Min nära döden upplevelse i Mean Machine såg inte alls så farligt ut på film ??ErikaB sa:
weldion sa:Kupa sa:Fasen vad kul att få hänga med och fota idag! Bra väder, vacker natur, grym cykling och sköna människor. Allt man behöver!
Är det något problem med objektivet eller kameran? Känns som ytterst få bilder har rätt fokus. Känns som det är något fel, alt. om det är bildkomprimeringen som ställer till det.
tobgren sa:Tack ännu en gång för alla som deltog! Det är väldigt kul att kolla på bilder och filmer så här dagen efter och minnas allt kul! Jag har redan börjat spåna lite på vad som ska komma framöver. Och är lite nyfiken på vad ni tyckte om upplägget med lite färre sträckor som ni fick chans att nöta lite mer på. Är det bra? Eller vill ni hellre köra på så många sträckor som möjligt när ni har åkt (ibland) långväga för att cykla? ?
Ja finns det möjlighet så är det alltid roligt att klämma in lite vanlig stigcykling ?EST sa:Jag tänkte bara att stig mellan.