Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
[edit] Insåg precis att jag är på cykelmässa i Sthlm detta datum. Hoppas ni får en fin tur och helst lite varmare än senast jag var med och vallade kossor i Koarp..
Lefty skrev:
-------------------------------------------------------
> Du kommer att vara lagom formtoppad två veckor
> efter den gångna helgens Vallåsenrunda !
> Ladda i 8 bar i Fatbikedäcken också så rullar
> det lätt :-)
Lund1128 skrev:
> De där me episk fika; innebär att man kan fylla
> på energi och vatten nånstans längs vägen?
Inte för att göra någon besviken, men äppelpajen är på en annan episk tur(Bjäre Runt). Hur som helst, cyklingen på den här turen brukar vara fantastisk.
mattiaswij skrev:
> Jag kommer. Har blivit lurad av kollegan att cykla
> från Skottorp. Vi kommer tre lagom uppvärmda
> sladdandes uppför backen vid 8.
Ha ha! Kul! :)
Jag kör ju förbi Skottorp, kunde gjort er sällskap men några extra backar behövs definitivt inte imorrn för min del....
Nisse 40+ skrev:
> mattiaswij skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag kommer. Har blivit lurad av kollegan att
> cykla
> > från Skottorp. Vi kommer tre lagom uppvärmda
> > sladdandes uppför backen vid 8.
>
> Ha ha! Kul! :)
> Jag kör ju förbi Skottorp, kunde gjort er
> sällskap men några extra backar behövs
> definitivt inte imorrn för min del....
Vi kommer avvika i förtid så vi är inte så tuffa som det verkar.
Oj oj. Riktigt bra runda med glada cyklister. Tack alla men framförallt tack till Lars för en bra guidning och en god tårta. Vi som avvek är glada att vi väntade till efter fikan.
tack för en fin runda och trevligt sällskap idag! Särskilt tack till Lars som sparade lite tårta till oss som körde nerför istf uppför i Vallåsen, den satt fint!
Nu vaknade jag till liv efter att ha slocknat på soffan strax efter intag av middag.
Häftigt med 30 pers, guidningen var grym på fantastiska stigar, tårtan på det ger rundan 5+.
Tack till kökarlen för stöd och tolkning när benen glömde bort vad de är till för ;-)
Tack alla och speciellt Lars och Thomas för dagens fina runda.
Trots allt förvånansvärt fräsch nu när man fått god middag och mina och sonens hembakta chokladbollar till kaffet. Dessutom frågade frun om vi inte kunde cykla en runda imorgon :-)
Tack allihopa och speciellt tack till Lars & Thomas för en återigen grymt guidad Alpintur, med tårta!! Nya trevliga bekantskaper och härlig stämning som vanligt! Känns en smula i kroppen idag ;)
Grym film igen Jeppe!!
På återseende! //Kalle
MikaelD skrev:
> Hej, jag kunde tyvärr inte hänga med, men undrar
> om man kunde snika sig till en gpx-fil över
> rundan?
Om du pmar en mejladress till mig kan jag hämta gpxen till dig från strava